• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 9 شهریور 1402
کد مطلب : 201795
+
-

جهان مقاومت

مقاومت فلسطین بالگرد اسرائیلی را هدف قرار داد
رزمندگان مقاومت یک بالگرد رژیم‌صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین هدف قرار دادند. به‌گزارش فلسطین الیوم، مقاومت فلسطین به سمت یک بالگرد رژیم‌صهیونیستی که در حال پرواز در آسمان اردوگاه جنین بود، تیراندازی کرده است. سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرده در جست‌وجوی عاملان این تیراندازی هستند.

تظاهرات حامیان فلسطین علیه شرکت گوگل
صدها نفر از کارکنان شرکت گوگل و حامیان ملت فلسطین در تظاهراتی مقابل ساختمان این شرکت در سان‌فرانسیسکو خواهان پایان همکاری آن با رژیم‌صهیونیستی شدند. به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این تظاهرات در اعتراض به برگزاری اجلاس سالانه فناوری ابری گوگل برگزار شد. شرکت گوگل و تل‌آویو قرارداد یک میلیارد دلاری همکاری منعقد کرده‌اند.

افزایش شمار سربازان معلول صهیونیست
تعداد سربازان متقاضی تأییدیه معلولیت ناشی از جنگ در سرزمین‌های اشغالی افزایش یافته است. به‌گزارش یدیعوت آحارونوت، تعداد درخواست سربازان رژیم‎صهیونیستی از وزارت جنگ برای دریافت تأییدیه در مورد اینکه به‌دلیل فعالیت نظامی دچار آسیب جنگی و معلولیت شده‌اند، افزایش یافته است. گفته شده، این پدیده پس از خودسوزی یک سرباز گسترش یافت که ارتش از تأیید معلولیت او در جریان جنگ غزه امتناع کرده بود.

پروازهای فرودگاه حلب از سر گرفته شد
بعد از حملات هوایی تجاوزکارانه رژیم موقت صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب که منجر به آسیب دیدن باند و از خدمت خارج شدن این فرودگاه شد، اکنون از آغاز مجدد فعالیت آن خبر می‌رسد. وزارت حمل‌ونقل سوریه شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که تردد هوایی و فعالیت پروازی در فرودگاه حلب از بامداد چهارشنبه از سر گرفته شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید