• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 9 شهریور 1402
کد مطلب : 201773
+
-

انتقام اسیدی خواستگار سمج از زن جوان

کوتاه تر از گزارش
انتقام اسیدی خواستگار سمج از زن جوان

پسر جوان وقتی از زن مورد علاقه‌اش جواب رد شنید در اقدامی هولناک دست به اسیدپاشی زد.
به گزارش همشهری، شامگاه دوشنبه ششم شهریور، پسری جوان وارد یک مغازه فست‌فودی در بلوار فردوس شد. او که چاقویی در دست داشت، کارکنان رستوران و مشتری‌ها را تهدید کرد و خواست فورا آنجا را ترک کنند. مشتریان و پرسنل از ترس‌شان فورا فرار کردند و پسر مهاجم پس از قفل کردن در مغازه، سراغ صاحب مغازه که زنی به نام ستاره بود، رفت.
او ستاره را می‌شناخت و از مدتی قبل که با وی آشنا شده بود، عاشقش شده و به او پیشنهاد ازدواج داده بود اما پس از شنیدن جواب منفی به آنجا آمده بود که انتقام بگیرد.
شاهدان، ماجرا را به پلیس اطلاع دادند و تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. مرد گروگانگیر چاقو را به سمت زن جوان گرفته و تهدید می‌کرد که اگر کسی دخالت کند، او را به قتل می‌رساند. در نهایت بعد از گذشت 7ساعت، مأموران موفق شدند وارد مغازه
فست فودی شوند و مرد جوان را بازداشت کنند. آنها اما زمانی وارد مغازه شدند که پسر جوان روی گروگانش اسید پاشیده بود و در این شرایط زن مصدوم به بیمارستان انتقال یافت. از سوی دیگر مرد اسیدپاش تحت بازجویی قرار گرفت و درباره انگیزه‌اش گفت: من عاشق ستاره بودم و از او خواستگاری کردم اما جواب او منفی بود. به همین دلیل بود که تصمیم به انتقام‌جویی گرفتم و درحالی‌که مشروبات الکلی مصرف کرده بودم وارد مغازه فست فودی شدم و پس از گروگانگیری، به روی دست‌ها و بدن ستاره اسید ریختم. متهم به دستور قاضی محمد رضا صاحب جمعی، بازپرس جنایی تهران بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید