• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 30 مرداد 1402
کد مطلب : 200656
+
-

نکته بازی/ این هم از هنر شماست

قاعدتا اختلاف سطح بین سپاهان و استقلال نباید آنقدر زیاد باشد که اگر آبی‌ها موفق به کسب پیروزی در برابر رقیب اصفهانی شدند، حادثه خارق‌العاده‌ای رخ داده باشد. با این حال گویا امروز چنین شده؛ چراکه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین باشگاه گفته: «اگر استقلال توانست سپاهان را ببرد، باید مجسمه نکونام را از طلا بسازند.» حالا بگذریم از اینکه اصولا هیچ جای دنیا بعد از بردن یک بازی لیگی در هفته سوم مجسمه گچی مربیان را هم نمی‌سازند اما همین لحن اغراق‌آمیز فتح‌الله‌زاده هم حاصل تیم ویرانی است که او و امثال او درست کردند و به‌جا گذاشتند. آنقدر برای این تیم خرج الکی تراشیدید و قراردادهای عجیب و غریب بستید که امروز پولی برای جذب بازیکن نمانده و پیروزی در اصفهان به معجزه شباهت پیدا کرده. دم‌تان گرم!

چشم به دروازه‌بان هم دارند
داستان جواد نکونام و رضا عنایتی جالب است؛ گویا دوستان چشم طمع به دروازه‌بان‌های یکدیگر دارند! خبر این است که به‌احتمال فراوان عنایتی نام حسین حسینی و ارسلان مطهری، دروازه‌بان و مهاجم استقلال را به‌عنوان بازیکن کمکی در فهرست بازیکنان تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی هانگژو قرار خواهد داد. این مسابقات که نیمه اول مهر برگزار می‌شود و حکم انتخابی المپیک پاریس را دارد، خارج از فیفادی قرار گرفته است. به این ترتیب روشن نیست جواد نکونام اجازه می‌دهد 2بازیکن اصلی‌اش به تیم ملی امید بروند یا نه؟ عجیب اینکه نکونام در همین پنجره تابستانی، محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان تیم ملی امید را جذب کرد اما حالا سرمربی همان تیم دنبال استفاده قرضی و کمکی از گلر استقلال در بازی‌های آسیایی است. خب به مال خودتان قانع باشید!

اینطوری همه راضی‌ترند!
شکر خدا پای جواد خیابانی هم به مسابقات و رئالیتی‌شوهای شبکه نمایش خانگی باز شد و استاد قرار است در یکی از این بازی‌های مافیاگونه شرکت داشته باشد. اتفاقا از شواهد و قرائن اینطور پیداست که هزینه سنگینی هم روی تبلیغات حول محور خیابانی صورت گرفته و احتمالا تهیه‌کنندگان برنامه خیلی روی قدرت وایرال شدن جملات
آقا‌جواد حساب می‌کنند. خیلی هم خوب؛ امیدواریم چرخش بچرخد و آقا‌جواد در این مسابقه و سایر رئالیتی‌شوها موفق باشد. اصلا آرزو می‌کنیم او آنقدر در این برنامه‌ها توفیق پیدا کند که اصلا دلش نخواهد به تلویزیون برگردد و مسابقات فوتبال را گزارش کند. باور کنید اینطوری همه راضی‌تر هستند و انرژی و توان آقا جواد هم در مسیر درست صرف می‌شود. چند صباح همان جا بمان، شاید خوشت آمد استاد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید