• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 29 مرداد 1402
کد مطلب : 200556
+
-

نکته بازی/ وحید قلیچ را هم بگیر!

شایعه حضور مهدی عبدی در تراکتور از این جهت جالب است که به‌نظر می‌رسد اشتهای مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان پیشین پرسپولیس تمامی ندارد. بارها فهرست پر و پیمان بازیکنانی را که قبلا در پرسپولیس حضور داشتند و این فصل جذب تراکتور شدند، مرور کرده‌ایم؛ از شجاع خلیل‌زاده که صید بزرگ و پرسروصدای تراکتور در این تابستان بود تا امثال سیامک نعمتی، سعید آقایی، محمد نادری و مهدی شیری. حالا ممکن است نام مهدی عبدی هم به این سیاهه افزوده شود؛ مهاجمی که در پرسپولیس دوران افول خود را پشت سر می‌گذارد و گویا چاره‌ای جز جدایی از جمع سرخپوشان پیش رو ندارد. با توجه به رویکرد مدیران تراکتور، توصیه می‌کنیم آنها به جذب وحید قلیچ هم فکر کنند؛ مخصوصا که حسین پورحمیدی درون دروازه شروع خوبی نداشته است!

این یکی هم به‌خاطر پول نبوده
علیرضا بیرانوند همچنان عقیده دارد فسخ قراردادش با پرسپولیس و مذاکره با استقلال، به‌خاطر پول نبوده و او با قراردادی حتی پایین‌تر از فصل قبل در جمع سرخپوشان ماندگار شده است. نمی‌دانیم دوستان روی بهره هوشی ما چه حسابی کرده‌اند که چنین حرف‌هایی می‌زنند و انتظار دارند آنها را باور کنیم. در هر صورت اما ما ناامیدشان نمی‌کنیم و می‌پذیریم که بیرانوند به‌خاطر پول جنجال ابتدای فصل را راه نینداخت، همانطور که شایعه پرداخت 200میلیون تومان به او به‌خاطر حضور در یک برنامه نوروزی شبکه نمایش خانگی دروغ بوده است، همانطور که الان هم بیرو به‌خاطر پول وارد صنعت مدلینگ نشده و فقط دنبال عشق و علاقه شخصی‌اش است! آقا شما حرفه‌ای هستی و عیبی ندارد دنبال پول باشی؛ دیگر این داستان‌سرایی‌ها چه معنی دارد؟

عجله، آفت است
بدون شک یکی از اتفاقات مهم هفته دوم لیگ برتر، درخشش غیرمنتظره محمدجواد حسین‌نژاد بود؛ بازیکن جوانی که در اثر مصدومیت محمد کریمی فرصت حضور در ترکیب سپاهان را پیدا کرد و با تکنیک بالا و تسلط چشمگیرش بر توپ، همه چشم‌ها را خیره کرد. روشن است که این بازیکن 19ساله می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد اما نگرانی بزرگ در مورد او این است که قضاوت‌های شتاب‌زده، هافبک بااستعداد را از مسیر درست منحرف کند. حقیقت آن است که ما پتانسیل زیادی برای افراط و زیاده‌روی داریم و شاید این موضوع روی تحلیل‌ها از عملکرد حسین‌نژاد هم سایه بیندازد. مثلا هنوز هیچی نشده عده‌ای از او به‌عنوان محرم نویدکیای دوم سپاهان یاد می‌کنند که خب واقعا تحلیل عجولانه‌ای است و پیامدی غیراز افزایش توقعات از این جوان ندارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید