• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 29 مرداد 1402
کد مطلب : 200541
+
-

برخی در نقاط مختلف دنیا ادعا کرده‌اند که موجودات فضایی را مشاهده کرده‌اند

آنهایی که بشقاب پرنده دیده اند

آنهایی که بشقاب پرنده دیده اند

تجربه تماشای بشقاب‌پرنده‌ها یا موجودات فضایی تاکنون در حد ادعا و حتی اشتباه و وهم بوده است. برخی چیزهایی که دیده‌اند که ثابت شده مربوط به زمینی‌ها بوده و نه فرازمینی‌ها و برخی دیگر هم فقط طرح ادعا کرده‌اند.

باور کنید بشقاب‌پرنده بود!

مردم در نقاط مختلف دنیا اصرار دارند که شاهد پرواز بشقاب‌پرنده‌ها بوده‌اند! اواسط مهرماه سال گذشته، فردی در اطراف کانزاس در ایالت میزوری تصویری را در شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشت که شباهت بسیار زیادی به یک سفینه فضایی داشت. این ویدئو توسط دوربین یک دربازکن تصویری گرفته شده است. این مرد می‌گوید، چیزی که دیده به‌هیچ عنوان یک پهپاد نبوده است. همچنین نوع فیلم گرفته‌شده برخی‌ها را قانع کرده که ساختگی نیست. با این حال تأیید مشاهده یک شیء پرنده ناشناس برعهده متخصصان امر است که البته آنها هم چیزی را تأیید نکردند. کد را اسکن کرده و ویدئو را مشاهده کنید.

ادعای یک خلبان

چندی پیش یک خلبان هواپیمای مسافربری ادعا کرد که ناوگانی از یوفوها را بر فراز اقیانوس آرام دیده است. این ویدئو در ارتفاعی در حدود 39هزار پا از سطح زمین فیلمبرداری و منتشر شد. پرنده‎های مشکوک بیگانه به شکل نورهای چرخان عجیب در حال حرکت در آسمان به‌نظر می‌رسند. گزارش‌های مربوط به اشیای پرنده ناشناس (UFO) اغلب اکوسیستم رسانه‌های اجتماعی را آشفته کرده و در این میان، این خلبان خطوط هوایی نیز از اشیایی نورانی فیلم گرفته و ادعا می‌کند که بشقاب پرنده است. کد را اسکن کنید تا ویدئوی مربوط را ببینید.
خوش‌شانس هستیم

در همان ایامی که اطراف شهر کانزاس یک ویدئو منتسب به یوفو گرفته شد، یک خانواده هم در انگلیس ادعا کردند که یک یوفو را در حال پرواز در هوا دیده‌ و از تماشای چنین صحنه‌ای حیرت زده شده‌اند. سام گیبون ۳۹ساله حین پیاده‌روی با خانواده خود در طول یک سفر کمپینگ در نزدیکی رویستون، هرتفوردشایر، به‌مدت ۵دقیقه از این شی‌ء پرنده فیلم گرفت. گیبون بعدا این کلیپ را در تیک‌تاک آپلود کرد و صدای او به هنگام ضبط این فیلم شنیده می‌شود که می‌گوید: «نمی‌دانم به چه چیزی نگاه می‌کنید، اما آنها بشقاب‌پرنده هستند». او می‌گوید: «فکر نمی‌کنم متوجه باشید که چقدر خوش‌شانس هستید که شاهد آن بوده‌اید.» البته ادعا شده که این منطقه محل مشاهده بشقاب‌پرنده‌ها بوده و موارد دیگر در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۷ ثبت شده است. با این حال این مورد نیز هیچ‌گونه تأییدی را به‌همراه نداشت. کد را اسکن کرده و ویدئو را مشاهده کنید.

موجود وهم‌انگیز

شهر مورهد ایالت کنتاکی به‌طور ناگهانی به کانونی برای تعدادی از شایعات ماوراء‌الطبیعه تبدیل شد. مردم محلی از ویدئویی که موجودی ناشناس را در حال قدم زدن در خیابان‌ها نشان می‌داد، حسابی غافلگیر شدند. این فیلم دوربین امنیتی توسط مجله پارانورمالیتی در رسانه‌های اجتماعی با عنوان «این ویدئوی موجود رنگ پریده‌ای است که در یک دوربین امنیتی در نزدیکی مورهد کنتاکی گرفتار شده»، منتشر شد. هیچ بعید نیست که این موجود مرموز با ترفندهای ویدئویی ساخته شده باشد و عده‌ای برای مشهورشدن اقدام به پخش آن در شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند؛ چراکه در این مورد نیز هیچ تأییدیه‌ای وجود نداشت و البته بسیاری از کاربران هم درنظرات خود، آن را مسخره کرده بودند! با اسکن کد، ویدئوی این موجود را مشاهده کنید.

باور ندارم

یک راننده در دس موینس در ایالت آیوا مدعی شده که یک بشقاب‌پرنده دیده است. این شخص هنگام رانندگی در یک جاده، این شیء را در حال پرواز دیده و موفق شده که از آن فیلم بگیرد. مرکز ملی گزارش یوفو در ایالت واشنگتن در حال بررسی فیلم مذکور است. در عین حال، مدیر این مرکز می‌گوید: «من دلیلی ندارم که باور کنم این یک سفینه بیگانه است.» ویدئوی گرفته‌شده توسط این راننده را با اسکن کد مشاهده فرمایید.

آسمان صورتی

اواخر تیرماه سال گذشته ساکنان شهر میلدورای استرالیا پس از اینکه آسمان عصر با درخشش عجیب صورتی پر شد، به کلی گیج و مبهوت شدند. عکس‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که چگونه آسمان تاریک و ابری با دایره صورتی، روشن شده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که یک مخروط از نور وجود دارد که از زمین به سمت بالا هدایت می‌شود که نشان می‌دهد نور صورتی یک منبع زمینی دارد. ساکنان می‌گفتند که درخشش صورتی از مزرعه‌ای در آن نزدیکی بود. کارشناسان نیز گفتند این نور، متعلق به چراغ‌های رشد است که انواع مختلف آن توسط کشاورزان ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید