• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 28 مرداد 1402
کد مطلب : 200403
+
-

ژاوی تنها می‌ماند؟

از این‌سو تا آن‌سو؛ بارسا همچنان در خطر جدایی ستاره‌ها قرار دارد

ژاوی تنها می‌ماند؟

اثرات ماجرای شوکه‌کننده جدایی دمبله، هنوز در باشگاه بارسا احساس می‌شود. او به کمک یک بند محرمانه در قراردادش، توانست بارسا را ترک کند و فصل جدید را در پاریس کلید بزند. دمبوز به محض رسیدن به تیم جدید، مصاحبه‌ای ستایش‌آمیز از انریکه نیز انجام داد که به باور خیلی‌ها، حاوی کنایه‌های تند و تیزی به ژاوی هرناندز بود. اوضاع برای ژاوی اما بدتر هم شد. او در غیاب دمبله، رافینیا را در سمت راست خط حمله قرار داد و این بازیکن در همان بازی اول فصل اخراج شد تا بارسا 2امتیاز از دست بدهد و در همین شروع فصل از رئال و اتلتی عقب بماند.
هنوز داستان دمبله هضم نشده بود که آنسو فاتی از علاقه‌اش به ترک باشگاه بارسلونا پرده برداشت. او نمی‌خواهد در بارسا بماند و حالا این شوک جدید برای کاتالان‌ها خواهد بود. جالب اینکه رئالی‌ها به محض مطلع‌شدن از ماجرای فاتی، به این بازیکن بااستعداد اسپانیایی علاقه‌مند شده‌اند. خط حمله رئال بعد از جدایی کریم، کمی خالی به‌نظر می‌رسد و آنها بدشان نمی‌آید آنسو را به یاغی جدید فوتبال در این کشور تبدیل کنند. این وسط البته احتمال دیگری هم وجود دارد و آن رفتن فاتی به اتلتیکومادرید است؛ چرا‌که بارسا به‌شدت پروسه انتقال قرضی ژائو فلیکس را دنبال می‌کند. سناریوی ایده‌آل برای ژاوی، آمدن فلیکس و جدا‌نشدن فاتی خواهد بود اما این بازیکن اصلا از شرایط فعلی‌اش در بارسا راضی نیست.
فاتی شروعی رویایی در بارسا داشت و پیراهن بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه یعنی مسی را به تن کرد. او قرار بود جانشین لئو باشد اما چند مصدومیت، اوضاع را برایش سخت کرد. رابطه این بازیکن با ژاوی، هیچ‌وقت رابطه خوبی نبوده و شاید این مسئله او را برای جدایی از باشگاه ترغیب کرده باشد. به هرحال، همه‌‌چیز روزهای آینده مشخص خواهد شد. فعلا خبری از صلح بین ژاوی و آنسو نیست و شاید پیراهن شماره10 بارسا خیلی زود دوباره خالی شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید