• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 26 مرداد 1402
کد مطلب : 200232
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Y6XxK
+
-

نقل و انتقالات

با انتقال به الهلال، نیمار به نخستین بازیکن تاریخ تبدیل شد که مجموع ارزشش به بیش از 300میلیون پوند می‌رسد؛ انتقال به بارسلونا 50.8میلیون، انتقال به پاری‌سن‌ژرمن 198میلیون و انتقال به الهلال 77.6میلیون پوند.

 احتمال انتقال دی‌بروینه و محمد صلاح به عربستان فعلا منتفی است؛ دی‌بروینه به‌دلیل مصدومیت و صلاح به این دلیل که فعلا نمی‌خواهد اروپا را ترک کند. این دو روزهای گذشته به تیم‌های سعودی لینک شده بودند.

کوین دی‌بروینه ممکن است مجبور به جراحی همسترینگ خود شود که اگر این اتفاق بیفتد تا پایان سال۲۰۲۳ نمی‌تواند برای منچسترسیتی بازی کند و اوایل۲۰۲۴ به آمادگی می‌رسد. او به‌دلیل مصدومیت ۳ تا ۴ ماه از رقابت‌ها به دور خواهد بود.

منچسترسیتی پس از مصدومیت دی‌بروینه می‌خواهد برای جذب لوکاس پاکتا فشار بیاورد. توافقات با بازیکن انجام شده و وستهم برای ستاره برزیلی خود 80میلیون پوند می‌خواهد.

منچسترسیتی در این تابستان آیمریک لاپورت را خواهد فروخت اما به هیچ‌عنوان این بازیکن را به آرسنال، رقیب مستقیم خود واگذار نخواهد کرد. مراحل انتقال این بازیکن به النصر در حال طی‌شدن است.

 کیلیان امباپه احتمالا از بخش زیادی از پاداش‌های خود در پاری‌سن‌ژرمن می‌گذرد؛ این توافقی شفاهی بین او با باشگاه است به شرطی که پاریسی‌ها در پایان فصل به او اجازه خروج رایگان و پیوستن به رئال‌مادرید را بدهند. پاریس با این کار 150-100 میلیون یورو پول ذخیره می‌کند اما از فروش او سودی به‌دست نمی‌آورد.

یوونتوس با دومیکو براردی، ستاره ملی‌پوش ساسولو به توافق شخصی رسیده و مذاکرات بین 2باشگاه ادامه دارد. ساسولو برای ستاره ایتالیایی 30میلیون یورو می‌خواهد.

کارلوس آگوستو از مونتزا به اینتر پیوست. هزینه انتقال 13میلیون یورو است. به این ترتیب رابین گوزنس، ملی‌پوش آلمانی تیم اینترمیلان و بازیکن هم‌پست آگوستو در دفاع و وینگ‌بک چپ نراتزوری به اونیون برلین منتقل شد.

منچسترسیتی قصد دارد بند فسخ ۱۰میلیون دلاری والنتین بارکو دفاع چپ بوکاجونیورز را که اخیرا به برایتون نیز لینک شده است، پرداخت کند.

لاتزیو برای جذب هوگو لوریس فشار می‌آورد. دروازه‌بان فرانسوی با اینکه قراردادش را با تاتنهام به پایان رسانده است، هنوز نتوانسته تیمی برای خودش پیدا کند.

حکیم زیاش به‌احتمال زیاد به گالاتاسرای خواهد رفت. او برای انجام تست‌های پزشکی به ترکیه می‌رود. این مراکشی در تست پزشکی باشگاه النصر عربستان رد شده بود.

 لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن با امضای قراردادی ۲ساله به ارزش ۴میلیون یورو به رم‌ پیوست. پاردس پیش از این سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ دو فصل برای رم بازی کرده و حالا در ۲۹سالگی، به این تیم برمی‌گردد.

رناتو سانچس، هافبک 25ساله و پرتغالی پاری‌سن‌ژرمن با عقد قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی 15میلیون یورو به آاس‌رم ملحق شد.

داوید رایا که به‌تازگی برای رقابت با رمزدیل به آرسنال پیوسته است، نشانی از دشمنی با آرسنال با خود دارد. این دروازه‌بان تاریخ نخستین بازی خود در لیگ برتر را روی گردن خود خالکوبی کرده است. او در آن تاریخ، در ترکیب برنتفورد قرار گرفت و به همراه یاران خود آرسنال را با حساب 2 بر صفر شکست داد.

چلسی با پرداخت 70میلیون یورو یا 60میلیون پوند رومئو لاویا هافبک ساوتهمپتون را به خدمت گرفت. البته خبر هنوز رسمی نیست.

پپ گواردیولا به بایرن‌مونیخ اعلام کرد که اشتفان اورتگا دروازه‌بان دوم این تیم فروشی نیست و باواریایی‌ها باید ‌سراغ سایر گزینه‌ها بروند. کپا هم در چرخشی ناگهانی از راه مونیخ به مادرید تغییر مسیر داد.

ایگالو، ستاره سابق منچستریونایتد و الهلال که مورد توجه تراکتور و سپاهان هم بود، به الوحده عربستان انتقال یافت.

الهلال عربستان با سویا برای جذب یاسین بونو با مبلغ ثابت 19میلیون یورو که با متغیرات به 21میلیون یورو می‌رسد، به توافق رسید. شرایط شخصی بر سر قراردادی 3ساله در حال بحث است و انتظار می‌رود امشب چراغ سبز نهایی این انتقال روشن شود.

عبدو دیالو از پاری‌سن‌ژرمن به العربی قطر پیوست. ستاره سنگالی با این انتقال به گران‌ترین بازیکن حاضر در لیگ قطر تبدیل شد.

الهلال با خرید نیمار ارزش خود را به 221میلیون یورو افزایش داد تا به گران‌ترن تیم تاریخ فوتبال آسیا تبدیل شود. پیش از این ارزش هیچ تیم فوتبالی در آسیا بیش از 200میلیون یورو نشده بود. النصر عربستان که کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و برووزویچ را در اختیار دارد، با ارزش 152میلیون یورو در رده دوم گران‌ترین تیم‌های آسیا قرار دارد.

 پس از اینکه انتقال هری مگوایر به وستهم منتفی شد، این بازیکن در منچستریونایتد ماند. انتقال پاوار هم از بایرن‌مونیخ به این تیم منتفی شد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید