• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 25 مرداد 1402
کد مطلب : 200156
+
-

دلیل شلوغی جایگاه‌های سوخت اهواز چیست؟

دلیل شلوغی جایگاه‌های سوخت اهواز چیست؟

شلوغی جایگاه‌های سوخت اهواز در گرمای بالای 40درجه شهر امان شهروندان را بریده‌است. اینطور که به‌نظر می‌رسد، تامین و عرضه بنزین در اهواز با مشکلی روبه‌روست. اما عبدالکریم محمدی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز معتقد است در تامین و عرضه سوخت در کلانشهر اهواز مشکلی وجود ندارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد ترافیک در برخی جایگاه‌های سوخت‌به تامین بنزین در جایگاه‌ها ربطی ندارد و موضوع به دمای هوا برمی‌گردد. شهروندان سوخت‌گیری را به ساعاتی که دمای هوا پایین‌تر است موکول می‌کنند. از این رو، جایگاه‌های سوخت اهواز بیشتر در بعد از ظهرها شاهد ازدحام خودروهاست. همه جایگاه‌های سوخت اهواز هم فعال‌اند. به‌گفته محمدی، روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار لیتر و حتی گاهی روزانه تا
یک میلیون لیتر بنزین یورو۴ در سطح جایگاه‌های کلانشهر اهواز توزیع می‌شود.
گاهی اوقات با توجه به بروز برخی مشکلات و به‌دلیل اینکه جایگاه‌ها در ارائه خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل نشوند، بنزین معمولی عرضه می‌شود و پس از تامین سوخت یورو۴، جایگاه مجددا بنزین یورو۴ توزیع می‌کند.
گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان هم حاکی است در روزهای آینده همچنان در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی استان وقوع دماهای ۴۹درجه و بالاتر مورد انتظار است. افزایش رطوبت و مه رقیق تا اوایل هفته آینده در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
در روز گذشته (24مرداد) بستان با ۴۹.۱ و دهدز با ۲۶.۱درجه سانتیگراد به‌ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۹ و حداقل ۳۱درجه سانتیگراد گزارش شده است.  این‌طور که پیداست هوای گرم ادامه دارد و کارهای بیرون از منزل شهروندان به ساعات بعد از غروب آفتاب موکول می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید