• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 24 مرداد 1402
کد مطلب : 199967
+
-

زن جوان برای انتقام از خانواده همسرش دست به جنایتی هولناک زد

شام آخر

خارجی
شام آخر

زن 48ساله که خانواده همسرش را عامل جدایی‌شان می‌دید به بهانه آشتی با همسر سابقش، خانواده او را به شام دعوت کرد تا نقشه شومی را که در سر داشت عملی کند. نقشه‌ای که با مرگ 3نفر از اعضای خانواده همسر او پایان یافت.
به گزارش همشهری به نقل از میرر، ارین پترسون استرالیایی که با نقشه قبلی خانواده همسرش به نام سایمون را با قارچ مسموم به قتل رسانده بود، به اتهام 3قتل عمدی دستگیر شد. در شب حادثه، ارین، والدین همسر سابقش گیل و دان پترسون را به همراه خاله و شوهرخاله همسرش، هدر و ایان ویلکینسون برای صرف شام به خانه‌اش دعوت کرد. در واقع این مهمانی، یک مهمانی آشتی‌کنان و از قبل برنامه‌ریزی‌شده برای آشتی ارین با سایمون، همسر سابقش بود. اما چند روز بعد از این مهمانی، 3نفر از اعضای خانواده سایمون به نام‌های گیل، دان و هدر جان باختند.
وقتی معلوم شد که قربانیان بر اثر مسمومیت جان باخته‌اند، سایمون از همسرش به اتهام قتل شکایت کرد و مدعی شد که او عمدا با مسموم‌کردن شام جان اعضای خانواده وی را گرفته است. با این شکایت تحقیقات از سوی پلیس آغاز و ارین به‌عنوان مظنون دستگیر شد. در بررسی‌ها مشخص شد که این زن یک دستگاه غذاساز در خانه داشته که پس از مهمانی آشتی‌کنان آن را دور انداخته است. پلیس که احتمال می‌داد متهم برای ارتکاب جنایت از دستگاه غذاساز استفاده کرده بود، به تحقیق از وی پرداخت اما ارین مدعی شد که دستگاه را مدت‌ها قبل‌تر دور انداخته بود. به این ترتیب، از آنجا که هیچ مدرکی علیه وی نبود، آزاد شد.

عذاب وجدان
زن جنایتکار اما بعد از مدتی نتوانست با این ماجرا کنار بیاید و با مراجعه به پلیس از راز این جنایت پرده برداشت. او به پلیس گفت:‌ آن شب حادثه برنامه‌ای چیدم تا فرزندانم به سینما بروند و همسرم، مادر، پدر و خاله و شوهرخاله او را برای شام دعوت کردم. از قبل قارچ و گوشت تهیه کرده بودم و تصمیم گرفتم مادر، پدر و خاله همسرم را به قتل برسانم، چرا که فکر می‌کردم آنها در جدایی من و همسرم سایمون نقش داشتند. بنابراین غذای این 3نفر را مسموم کردم.
ارین گفت: قبل از اینکه به مهمانان اجازه دهم بشقاب‌هایشان را انتخاب کنند، غذا را آماده کردم و خودم برایشان کشیدم. حتی بعد از خوردن غذا وقتی مادر همسرم دچار معده درد و اسهال شد به او دارو دادم.
ارین ادامه داد: من مدت طولانی با والدین سایمون صمیمی بودم تا اینکه از پسرشان جدا شدم. رفته رفته رابطه من و والدین شوهر سابقم تحت‌تأثیر جدایی من از سایمون قرار گرفت و من کمتر آنها را می‌دیدم. تا اینکه افکار منفی هر روز به سراغم می‌آمد که آنها عامل اصلی جدایی من و شوهرم بوده‌اند و در نهایت من را وادار به انجام این کار کرد. حالا هم از قتل آنها پشیمانم. با اعترافات زن جوان، پرده از راز مرگ اسرارآمیز قربانیان کنار رفت و او حالا باید به اتهام قتل عمد 3نفر در دادگاه محاکمه شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :