• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 22 مرداد 1402
کد مطلب : 199798
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/vgJjn
+
-

انتقال انگلیسی

هری کین سومین بازیکن بریتانیایی تاریخ بایرن مونیخ خواهد بود

انتقال انگلیسی

همانطور که از یک روز جلوتر در جریان بودید، مراحل انتقال هری کین به بایرن مونیخ تکمیل شد و حالا این بازیکن انگلیسی صاحب پیراهن شماره9 بایرن و وارث لواندوفسکی است. این انتقال با 120میلیون یورو قطعی شد. از ترکیب افسانه‌ای تاتنهام در فصل2019 که تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفت، فقط سون باقی مانده و بقیه تاتنهام را ترک کرده‌اند. دنیل لوی، رئیس تاتنهام که همزمان در آمریکا به‌سر می‌برد، درباره این انتقال گفت: «سعی کردیم انواع مختلفی از قراردادها از کوتاه‌مدت تا بلندمدت را برای تمدید به هری‌کین پیشنهاد دهیم اما کین به‌صورت واضح اعلام کرد که یک چالش جدید می‌خواهد و قرار‌داد جدیدی امضا نخواهد کرد. بنابراین با وجود عدم‌تمایل با این انتقال موافقت کردیم.» کین می‌توانست در لیگ برتر بماند و رکورد بیشترین گل زده تاریخ این رقابت‌ها را از آلن شیرر بگیرد اما ترجیح داد به باشگاهی برود که دست‌کم سالی یکی دو جام تضمین‌شده را می‌برد. او در ۴۳۵‌بازی، ۲۸۰گل و ۶۴ پاس‌گل ثبت کرد اما با این آمار شگفت‌انگیز حتی یک جام رسمی هم با تاتنهام نبرد.
    هری‌کین بعد از اوون هارگریوز و عمر ریچاردز، به سومین انگلیسی تاریخ بایرن تبدیل شد. بازیکنان انگلیسی در سال‌های اخیر در آلمان خوش درخشیده‌اند؛ سانچو و بلینگام در دورتموند طوری بازی کردند که به‌ترتیب 85 و 103‌میلیون یورو از سوی منچستریونایتد و رئال‌مادرید صرف خریدشان شد.
    حالا تاتنهام برای پست شماره9 تنها یک بازیکن بزرگ دارد؛ ریچارلیسون. طولانی‌ترین روند حضور در ترکیب اصلی ریچارلیسون در فصل گذشته 3‌بازی پیاپی بوده.
    انتقال ایوان تونی در ژانویه، گزینه‌ای است که تاتنهام پس از پایان محرومیت او درنظر گرفته است.
    فنرباغچه برای تانگوی اندومبله به تاتنهام 8‌میلیون یورو پیشنهاد داد. این هافبک فرانسوی در تابستان‌2019 با مبلغ 55‌میلیون پوند از لیون به اسپرز پیوسته بود.
    جو رودون از تاتنهام با قراردادی قرضی تا پایان فصل آینده به لیدزیونایتد ملحق شد.
    انتقال کپا آریسابالاگا به بایرن تقریبا تمام‌شده بود اما ورود رئال‌مادرید به رقابت جذب او، باعث شد کپا در تصمیمش بازنگری کند و انتقال قرضی به باشگاه اسپانیایی را ترجیح دهد. او حتی حاضر است یک فصل قرضی به رئال برود. او پیش از پیوستن به چلسی فرصت انتقال به رئال را داشت اما زیدان با این انتقال مخالفت کرده بود. رئال‌مادرید به‌دلیل درخواست مالی بالای سویا و مسئله جام‌ملت‌های آفریقا، قید یاسین بونو را زده است.

    قرارداد عثمان دمبله با پاری‌سن‌ژرمن نهایی و رسمی شد. امباپه که از فهرست تیم خط خورده به او خوشامد گفت و نشان داد می‌خواهد در پاریس بماند. از انتقال دمبله به این باشگاه تنها 25‌میلیون یورو نصیب بارسلونا شد و این در حالی است که آبی‌واناری‌ها 100‌میلیون سر او زیان دیدند. 25‌میلیون هم گیر مدیر برنامه‌ها و خود بازیکن آمد. دمبله پیراهن شماره‌23 پاری‌سن‌ژرمن را برتن خواهد کرد.
    باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به نیمار گفته که اگر امکانش هست، این تیم را ترک کند. او با بارسلونا به توافق رسیده اما وضعیت اقتصادی این باشگاه خوب نیست. حالا این برزیلی در حال بررسی گزینه‌های الهلال و آمریکاست. الهلال به‌راحتی می‌تواند رقم جذب نیمار را پرداخت کند. با وجود آنکه این باشگاه عربستانی 225‌میلیون یورو در تابستان خرج جذب بازیکنان جدید کرده، اما سرمربی این تیم اعلام کرده که بازیکنی در حد و نام کریم بنزما و کریستیانو رونالدو را می‌خواهد.
    سرخیو راموس برای پیوستن به الاتحاد عربستان چراغ سبز خود را به سران این باشگاه نشان داده تا به همبازی قدیمی‌اش کریم بنزما بپیوندد.
    پرونده بارسلونا و ژائو کانسلو دوباره باز شد. بارسلونا تماس‌های خود را برای جذب ژائو کانسلو هم با منچسترسیتی و هم با اطرافیان او دوباره فعال کرده است. ژاوی کانسلو را هدف و اولویت خود می‌داند و مذاکرات در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.
    کوین پرینس بواتنگ، هافبک غنایی اسبق تاتنهام، دورتموند، شالکه، بارسلونا و میلان که در دوران حرفه‌ای خود 15‌بار تیم عوض کرده بود، اعلام بازنشستگی کرد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید