• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 22 مرداد 1402
کد مطلب : 199792
+
-

مدعی غیرمنتظره؟

بین همه تیم‌هایی که در نخستین هفته از لیگ برتر از ترکیب‎شان رونمایی کردند، گل‌گهر یکی از غافلگیری‌های بزرگ این فصل بود. شاگردان اوزونیدیس نمایش درخشانی داشتند و طوری فولاد را شکست دادند که انگار برد و باخت این بازی برای‌شان شبیه به مرگ و زندگی بود. گل‌گهر فعلا به‌صورت مشترک با استقلال در صدر جدول دیده می‌شود. تعداد هفته‌های صدرنشینی این تیم در لیگ بیست‌و‌سوم همین حالا با تعداد هفته‌های صدرنشینی آنها در لیگ بیست‌و‌دوم برابر شده است!
 نکته جالب در مورد گل‌گهر، تجربه بسیار بالای خط هافبک و جوانی قابل توجه خط حمله این تیم است. در خط هافبک گل‌گهر علی‌اصغر عاشوری، علیرضا علیزاده و احمد زنده‌روح به میدان می‌روند که همگی از 30‌سالگی عبور کرده‌اند. در خط حمله اما 3‌بازیکن جوان یعنی علیرضا کوشکی، سعید سحرخیزان و مهدی ممی‌زاده برای گل‌گهر بازی می‌کنند. این تقابل تجربه و جوانی، می‌تواند فصل جذابی برای تیم کرمانی بسازد.
 گل‌گهر این چند سال هزینه‌های فراوانی انجام داده و به نتایج دلخواهش دست پیدا نکرده است. تیم فعلی باشگاه اما شاید این روند را کاملا تغییر بدهد. آنها در این فصل به‌دنبال یک موفقیت بزرگ هستند و شاید به یک مدعی غیرمنتظره برای این فصل فوتبال ایران تبدیل شوند. برای این تیم آماده، همه‌‌چیز ممکن خواهد بود؛ تیمی که فصل را با یک برد دلچسب در خانه شروع کرده و البته حضور تماشاگرانش نیز انگیزه مضاعفی بوده تا لیگ را به بهترین شکل ممکن کلید بزند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید