• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
جمعه 20 مرداد 1402
کد مطلب : 199541
+
-

شهرداری تهران میراث‌دار 20هزار میلیارد تومان از پروژه‌های نیمه‌تمام دوره قبل است

اتمام 50درصد پروژه‌های نیمه‌تمام دوره قبل

اتمام 50درصد پروژه‌های نیمه‌تمام دوره قبل

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با حضور در محل اجرای پروژه بزرگراه شهید شوشتری، ضمن ارائه گزارش و تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های مهم و ابر‌پروژه‌های اجرا شده یا در دست اقدام، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

خبرهای خوش شهردار تهران
حوزه فنی و عمرانی مسئولیت‌های مشخصی دارد که طراحی و توسعه ابنیه و زیرساخت‌های شهری تا نگه‌داشت تا مقاوم‌سازی‌ شهر را شامل می‌شود.
تکمیل کندرو‌های بزرگراه آزادگان براساس برنامه‌ریزی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
ساخت 2دسته پارکینگ را دنبال می‌کنیم؛ پارکینگ‌هایی با ابنیه ثابت و پارکینگ‌های مکانیزه. چند هفته پیش برای بیمارستان‌های شریعتی و امام خمینی(ره) ساخت پارکینگ را آغاز کردیم. درواقع بیش از هزار میلیارد تومان تفاهمی است که بین معاونت فنی و عمرانی و سازمان ترافیک انجام شده تا در این حوزه رونق را شاهد باشیم.
بیمارستان شهدای تجریش بیمارستان بزرگی است که 3مشکل درخصوص آن داشتیم؛ علاوه برعدم‌دریافت پروانه، حق و حقوق شهر پرداخت نشده که تفاهم کردیم این حق و حقوق پرداخت شود. تنها این پروژه هم نیست که حقوق آن پرداخت نشده و پروژه‌های دیگری را نیز در سطح شهر داریم. قرار شده در قسمت شمال بیمارستان، پارکینگ ساخته شود که در دسترس‌تر است؛ ساختمان‌های قدیمی این محوطه نیز به‌عنوان ساختمان‌های بیمارستان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
تعداد پروژه‌های کوچک‌مقیاس۲۰۸۰ پروژه است که ۱۴۶۰ مورد آن توسط مردم انتخاب شده و هزینه آنها ۴هزار میلیارد تومان است. سال گذشته ۱4۶ مورد آن را تحویل دادیم و الباقی در دست اقدام است که ۳۴۷ مورد آن امسال تحویل می‌شود.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید