• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 19 مرداد 1402
کد مطلب : 199471
+
-

نقل و انتقالات

الهلال عربستان برای جذب ویکتور اوسیمن 200میلیون یورو به ناپولی پیشنهاد داد؛ قراردادی 5ساله با دستمزد 40میلیونی سالانه.

وستهم برای خرید هری مگوایر با منچستریونایتد به توافق کلی دست یافت. رقم انتقال در حدود 30 میلیون پوند خواهد بود.

منچستریونایتد 3گزینه برای مدافع میانی جدید دارد. بنژامن پاوارد، ژان کلر تودیبو و ادموند تاپسوبا به‌عنوان اسامی احتمالی برای جانشینی مگوایر درنظر گرفته شدند.

باشگاه وستهم با ارائه پیشنهادی ۳۰میلیون پوندی به ساوتهمپتون، رضایت سینت‌ها برای انتقال جیمز وارد پرس را جلب کرده است.

مت ترنر دروازه‌بان 29ساله و آمریکایی آرسنال با قراردادی 4ساله به ارزش 10میلیون پوند به ناتینگهام فارست پیوست.

اگر بارسلونا نتواند منچسترسیتی را برای فروش برناردو سیلوا در این هفته متقاعد کند، برناردو پیشنهاد تمدید قرارداد آنها را خواهد پذیرفت.

با اعلام باشگاه چلسی، شماره پیراهن بازیکنان برای فصل پیش رو مشخص شد. جای شماره9 خالی است و به‌نظر می‌رسد یک مهاجم قرار است خریده شود. انکونکو 14هفته به‌دلیل مصدومیت در دسترس نخواهد بود. هیچ شماره‌ای برای لوکاکو، زیاش و هادسون اودوی درنظر گرفته نشده است و باشگاه انتظار دارد هر ۳بازیکن به‌زودی استمفوردبریج را ترک کنند.

لیگ برتر به‌دلیل معاملاتی مانند پرداخت میلیون‌ها پوند به شرکت‌های مخفی خارجی که چلسی در دوران مالک سابق خود، رومن آبراموویچ، انجام داده، تحقیقاتی را پیرامون این باشگاه آغاز کرده و آبی‌ها در خطر کسر امتیاز قرار گرفته‌اند. مالکان جدید چلسی اعلام کردند از سال 2012 تا 2019 ارقام اشتباهی در اسناد این باشگاه ثبت شده است.

ادن آزار بعد از فسخ قرارداد توافقی با رئال‌مادرید، هنوز نتوانسته تیم جدیدی پیدا کند. تنها پیشنهاد او از وسترلوی بلژیک است و حتی تیم‌های آمریکایی و عربستانی برای جذب او تلاش نکرده‌اند. این بازیکن ممکن است به خداحافظی از فوتبال فکر کند.

نیمار درخواست خروج از پاری‌سن‌ژرمن دارد و پاریسی‌ها هم از آن استقبال می‌کنند. مقصد ترجیحی نیمار بارسلوناست و او در فرودگاه ال‌پرت بارسلون دیده شده اما این انتقال کمی بعید است و ممکن است این برزیلی به MLS و رقابت با لیونل مسی فکر کند.

فاکوندو گونسالس18ساله و مدافع وسط اروگوئه‌ای از والنسیا به یوونتوس پیوست. مبلغ انتقال حدود 3میلیون یورو است و والنسیا درصدی از فروش آینده این بازیکن را در اختیار خواهد داشت.

بایرن در حال مذاکره با کپا آریسابالاگا است. کپا می‌تواند انتقال به مونیخ را تصور کند. بایرن‌مونیخ مایل است کپا را برای یک فصل قرضی و با بند خرید به خدمت بگیرد. توماس توخل، کپا را توصیه کرده است حتی اگر در چلسی از مندی بیشتر استفاده می‌کرد.

منچسترسیتی در اقدامی ناگهانی مذاکرات خود را با وستهم و لوکاس پاکتا شروع کرد و با ملی‌پوش برزیلی به توافق شخصی رسید. بند آزادسازی لوکاس پاکتا در این تابستان معتبر نیست، ارزش این بند 85میلیون پوند است و فقط از ژوئن2024 معتبر می‌شود. منچسترسیتی قصد دارد پیشنهاد 70میلیون یورویی ارائه کند که قطعا از سوی وستهم رد خواهد شد.

شایعه شده بود که فلورنتینو پرس قصد کناره‌گیری از ریاست باشگاه رئال‌مادرید را دارد که خود باشگاه موضوع را تکذیب کرد. حالا شنیده می‌شود رافائل نادال، اسطوره تنیس اسپانیا یکی از نامزدهای ریاست این باشگاه است.

لوپتگی از ولوز جدا شد. سرمربی اسپانیایی، ۹ماه قبل هدایت گرگ‌های انگلیس را بر عهده گرفت و آنها را در لیگ برتر حفظ کرد تا فصل را در رده سیزدهم به پایان برسانند. قرار است گری اونیل جایگزین جولن لوپتگی در ولورهمپتون شود.

در فاصله 2روز مانده تا آغاز لالیگا، فقط 3باشگاه توانسته‌اند به‌طور قانونی قرارداد همه بازیکنان خود را ثبت کنند؛ رئال‌مادرید، بیلبائو و اتلتیکو. در حقیقت آلاوس تا‌کنون فقط قرارداد 12بازیکن را ثبت کرده و بارسلونا 13بازیکن. همه باشگاه‌ها روزهای آینده تلاش خواهند کرد تا شرایط را عوض کنند.

باشگاه چلسی سرانجام یک اسپانسر جدید برای پیراهنش پیدا کرد. اسپانسری که نام آن روی پیراهن آبی‌های لندن نقش خواهد بست شرکت آمریکایی «اینفینیت اتلتیک» است که سالانه 50میلیون یورو به این باشگاه می‌پردازد و این همکاری 7سال ادامه خواهد یافت.

ووت وگهورست مهاجم 31ساله و هلندی برنلی با قراردادی قرضی به‌مدت یک فصل به هافنهایم پیوست. او فصل پیش توسط تن‌هاخ خریداری شده بود اما نتوانست اعتماد هواداران را به‌دست آورد.

آلخو ولیس مهاجم باشگاه روساریو سنترال آرژانتین با قراردادی بلندمدت و به ارزش ۱۵میلیون یورو به تاتنهام پیوست. مهاجم آرژانتینی، پنجمین خرید اسپرز در نقل‌و‌انتقالات تابستانی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید