• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 19 مرداد 1402
کد مطلب : 199409
+
-

مستند شهیدمطهری ساخته می‌شود

سینما حقیقت
مستند شهیدمطهری ساخته می‌شود

مستند زندگی شهید مطهری به تهیه‌کنندگی پرویز فارسیجانی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ساخته می‌شود. به گزارش همشهری پرویز فارسیجانی درباره ساخت فیلم جدیدش گفت: در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید و پژوهش هستیم و درباره شهید مطهری به شکل میدانی و نظری، اطلاعات جمع‌آوری می‌کنیم. همچنین آرشیو بنیاد شهید مطهری، نهادها، مراکز و اشخاصی که با ایشان ارتباط داشته‌اند را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنیم. علاوه بر این، امیدوارم بتوانیم مشارکت مالی از سوی تلویزیون یا نهادهای دیگر بگیریم تا بتوانیم سریال تلویزیونی زندگی شهیدمطهری را هم در قالب ۸ تا ۱۰قسمت تولید کنیم.
او با اشاره به اینکه نخستین نمایش فیلم «شهید مطهری» در جشنواره سینماحقیقت خواهد بود، افزود: اگر بتوانیم مشارکت مالی داشته باشیم، فیلم برای نمایش در هفدهمین جشنواره سینماحقیقت آماده می‌شود.
همچنین قصد داریم در این فیلم از تیم تولید و فنی حرفه‌ای استفاده کنیم؛ به‌دلیل اینکه شهید مطهری شخصیتی هستند که به گردن همه ما حق دارند و باید در نخستین فیلمی ‌ که به ایشان می‌پردازد، به همه نکات توجه کنیم.
تهیه‌کننده برنامه «گستره شریعت» در پاسخ به این سؤال که فیلم شهید مطهری برهه‌ خاصی از زندگی این شخصیت را نشان می‌دهد یا خیر، گفت: ما در این فیلم به زمان تولد تا شهادت‌ شهید مطهری می‌پردازیم. من نگاه بین‌الملل به این فیلم هم دارم امیدوارم که بتوانیم در آینده آن را به زبان‌های عربی، انگلیسی و... دوبله کنیم و در اختیار مخاطبان خارج از کشور قرار دهیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید