• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 18 مرداد 1402
کد مطلب : 199319
+
-

نقل و انتقالات


بارسلونا به دلایل اقتصادی هنوز نتوانسته در نقل و انتقالات بازیکن زیادی بخرد. گوندوغان رایگان جذب شده و بارسا برای همه خریدهای این فصل خود فقط 3.4میلیون یورو هزینه کرده است. این یعنی باشگاه کاتالونی با این عظمت چهارمین تیم ارزان در نقل و انتقالات تابستانی لالیگا خواهد بود چون 4باشگاه بتیس، اوساسونا، بیلبائو و سوسیداد که باشگاه‌های بزرگی هستند هنوز یک سنت هم صرف خرید بازیکن نکرده‌اند. رئال‌مادرید با 128.5میلیون یورو که بیشتر آن صرف جذب بلینگام از دورتموند شده، رکورددار است و در رده دوم نام اتلتیکومادرید با 27.7 و سویا با 22میلیون یورو دیده می‌شود.

باشگاه ناپولی از جانشین کیم مین جائه رونمایی کرد. ناتان در انتقالی ۱۰میلیون یورویی از ردبول براگانتینو راهی ناپولی شد. قرارداد مدافع برزیلی با ناپلی‌ها ۵ساله است.

یوونتوس در تلاش است تا آمرابات هافبک مراکشی فیورنتینا را از منچستریونایتد هایجک کند.

زیلنسکی دیگر بازیکن مهمی است که در این تابستان از ناپولی قهرمان سری‌آ جدا شده است. توافق 16میلیون یورویی هافبک ناپولی با الاهلی عربستان نهایی شد. این ملی‌پوش لهستانی دهمین خرید خارجی این فصل الاهلی خواهد بود. دستمزد سالانه پیوتر زیلنسکی در الاهلی 12میلیون یورو خواهد بود که با احتساب پاداش‌ها به 16میلیون یورو می‌رسد.

فعلا سر نخواستن نیمار دعواست. خودش دوست دارد به بارسلونا برگردد و دستمزدش را هم حاضر است کاهش دهد اما هم ژاوی در جذب او تردید دارد و هم باشگاه برای پرداخت دستمزدش و ثبت قراردادهای جدید با مشکل مواجه است. مائوریسیو پوچتینو علاقه‌ای به همکاری مجدد با نیمار در چلسی ندارد. پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی بین ۶۰ تا ۷۰میلیون پوندی را می‌پذیرد اما گفته می‌شود پوچتینو نمی‌خواهد چلسی برای جذب این بازیکن ۳۱ساله اقدام کند.

پاری‌سن‌ژرمن و لوییس انریکه به جذب آنسو فاتی ستاره رو به افول بارسلونا علاقه‌مندند. بارسلونا با فروش این بازیکن مشکلی ندارد. از طرفی، یک باشگاه انگلیسی که در لیگ قهرمانان بازی نمی‌کند، 50میلیون یورو برای فاتی پیشنهاد داده است.



جانلوکا اسکاماکا مهاجم ایتالیایی وستهم به آتالانتا پیوست. مبلغ انتقال 25+5 میلیون یورو است. او مورد توجه اینترمیلان هم قرار داشت اما آتالانتا با پول ناشی از فروش هویلوند (85میلیون) به من‌یونایتد سریع‌تر عمل کرد. این بازیکن ایتالیایی در 27بازی فصل پیش در همه رقابت‌ها با پیراهن وستهم فقط 7گل به ثمر رسانده بود.

 منچستریونایتد قصد دارد تا پایان پنجره نقل و انتقالات، مارسیال، مگوایر و مک‌تامینی را بفروشد. مارسیال از تیمی پیشنهاد ندارد اما 2بازیکن دیگر مورد توجه وستهم قرار دارند اما نه با رقم درخواستی 40میلیون پوندی منچستری‌ها.

الهلال و اتلتیکومادرید در آستانه توافق نهایی برای انتقال ژائو فلیکس هستند. خود بازیکن دوست دارد به بارسا برود اما در بارسلون کسی برایش فرش قرمز پهن نکرده است. سیمئونه با این پرتغالی به‌شدت به مشکل خورده و حتی او را به تیم دوم تبعید کرده.

والنتینو لیورامنتو مدافع راست ساوتهمپتون با قراردادی بلندمدت و به ارزش ۴۰میلیون پوند به نیوکاسل ملحق شد.

آندرس اینیستا به راس‌الخیمه امارات پیوست. قرارداد او یکساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر خواهد بود.

بشیکتاش و نیکولاس پپه با دستمزد سالانه ۲.۵میلیون یورو و قرارداد ۳ساله به توافق رسیدند. آرسنال قرارداد او را که تا پیش از خرید دکلان رایس گران‌ترین بازیکن تاریخ توپچی‌ها بود فسخ کرده است؛ همان کاری که با اوبامیانگ و گندوزی کرده بود.

 الکس اوکسلاید چمبرلین هافبک انگلیسی لیورپول راهی استانبول شد تا قرارداد خود را با بشیکتاش به امضا برساند.

 الهلال عربستان پیشنهاد خود برای جذب مارکو وراتی را از 30میلیون به 45میلیون یورو ثابت افزایش داد.

ادسون آلوارس هافبک مکزیکی آژاکس به وستهم پیوست. مبلغ انتقال 40میلیون یورو است.

میلان در آستانه جذب ریکاردو کالافیوری مدافع چپ بازل است. او احتمالا دهمین خرید آث‌میلان پس از جدایی مالدینی از پست مدیریت ورزشی خواهد بود.

 باشگاه چلسی در خط حمله برای ابتدای فصل به مشکل خورد. کریستوفر انکونکو به‌دلیل آسیب‌دیدگی مینیسک زانو، برای چند‌ماه از میادین دور است و تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. احتمالا یک مهاجم در این روزها جذب شود.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید