• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 18 مرداد 1402
کد مطلب : 199315
+
-

دستگیری ناپدری سنگدل

دستگیری ناپدری سنگدل

ناپدری سنگدل در اقدامی هولناک فرزند 6ساله همسرش را آنقدر کتک زد و گاز گرفت که به‌دلیل شکستگی دست و کبودی‌های زیاد کار او به بیمارستان کشیده شد.
به‌گزارش همشهری، ساعت 2بامداد نهم مردادماه امسال زن و مردی جوان کودکی 6ساله را به یکی از بیمارستان‌های رفسنجان منتقل کردند. این کودک به‌شدت مجروح شده بود و شواهد نشان می‌داد که بر اثر شکنجه و کتک به چنین وضعیتی دچار شده است. کتف دست چپ این کودک هنگام مراجعه به بیمارستان شکسته شده بود و آثار متعدد کبودی بر نقاط مختلف بدنش مشخص بود. در این شرایط ماجرا به اورژانس اجتماعی رفسنجان گزارش و تحقیقات برای روشن شدن پشت پرده این حادثه تلخ آغاز شد. شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد که این کودک بعد از جدایی پدر ومادرش با مادر و ناپدری‌اش زندگی می‌کند و ناپدری‌اش که به مواد‌مخدر اعتیاد دارد مدام او را کتک زده و شکنجه می‌کند و جراحات روی بدن کودک توسط ناپدری ایجاد شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که ناپدری و مادر این کودک او را به بیمارستان منتقل کرده بودند اما بعد از آن ناپدری سنگدل که متوجه شرایط وخیم کودک شده بود از آنجا گریخته بود.
در شرایطی که کادر پزشکی برای درمان کودک مجروح تلاش می‌کردند تحقیقات برای دستگیری ناپدری نیز ادامه داشت. چند روز بعد سرانجام با پیگیری مأموران پلیس و با اجرای نقشه‌ای حساب شده متهم در قراری صوری دستگیر شد و در بازجویی‌های اولیه به کودک آزاری اعتراف کرد. فردوس کارگر، رئیس اورژانس اجتماعی شهرستان رفسنجان در این‌باره گفت: هم‌اکنون متهم با شکایت اورژانس اجتماعی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد. رئیس اورژانس افزود:زمانی که این کودک به بیمارستان منتقل شد، کتف دست چپش شکسته بود. همچنین رد دندان ناپدری روی بیشتر اعضای بدن کودک ۶ساله به چشم می‌خورد که نشان می‌داد او کودک را گاز گرفته است. تلاش‌ها برای مداوای کودک آسیب دیده ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد با بهبود وضعیتش از بیمارستان مرخص شد و با تشخیص پزشکان، به‌دلیل آسیب‌های روحی که دیده تحت درمان روانپزشک قرار دارد. کارگر در ادامه گفت:‌ به جز این کودک  کودک 7ساله‌ای نیز با این خانواده زندگی می‌کرد که حضانت هر دو فرزند به پدرشان سپرده شده  و قرار است به‌زودی برای وضعیت قطعی این کودکان تصمیم‌گیری شود. طبق گفته‌های مادر کودک، او بارها از سوی ناپدری آزار دیده بوده اما مادر به‌علت ترس شدید از همسر دومش ساکت مانده بود. از طرفی ناپدری نیز به‌دلیل اعتیاد به شیشه و توهم ناشی از این مواد مدام این کودک را کتک می‌زد و مادر کودک هیچ نقشی در آزار وی نداشته و خودش نیز بارها از شوهرش کتک خورده و آثار کبودی روی دست‌هایش وجود دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید