• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 17 مرداد 1402
کد مطلب : 199207
+
-

دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس 2هفته پس از جنایت

داخلی
دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس 2هفته پس از جنایت

قاچاقچی مواد‌مخدر که 2هفته قبل هنگام جابه‌جایی محموله مواد‌مخدر یکی از مأموران پلیس را به شهادت رسانده بود سرانجام دستگیر شد.
به گزارش همشهری، روز سوم مردادماه امسال به مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان ملایر، واقع در استان همدان خبر رسید که قاچاقچیان مواد‌مخدر قصد انتقال محموله سنگین مواد‌مخدر از طریق جاده ملایر به سامن را دارند. آنطور که شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را با استفاده از یک خودروی سواری منتقل کنند. در این شرایط بود که مأموران به کمین آنها نشستند و ساعتی بعد خودروی مورد نظر وارد آن محدوده شد. مأموران پلیس با دیدن این خودرو به راننده آن دستور ایست دادند اما راننده با افزایش سرعت خودرو تلاش کرد تا فرار کند. این تعقیب و گریز در ادامه منجر به درگیری پلیس با قاچاقچیان شد و در نهایت یکی از مأموران به نام سرگرد علی میرزایی به‌شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به‌علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
به‌دنبال این حادثه تحقیقات برای دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس آغاز شد. هرچند او از صحنه جنایت گریخته بود اما با ادامه تجسس‌ها، مأموران به اطلاعاتی دست پیدا کردند که نشان می‌داد قاتل فراری به یکی از استان‌های همجوار گریخته است. در این شرایط صبح دیروز (دوشنبه) او در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد و بازجویی‌های مقدماتی از او آغاز شده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید