• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 16 مرداد 1402
کد مطلب : 199063
+
-

قسمت جدید؛ تاتنهام

مهدی طارمی این‌بار در رسانه‌ها به یک باشگاه انگلیسی لینک شده تا جای یکی از ستاره‌های فوتبال جزیره را بگیرد

آیا بازی پورتو با بنفیکا در سوپرجام فوتبال پرتغال، آخرین نبرد مهدی طارمی در لباس آبی خواهد بود؟ نشریه رکورد اخیرا گزارشی منتشرکرده و مدعی شده است که مدیران پورتو با پیشنهاد تاتنهام بر سر جذب طارمی موافقت خواهند کرد. با این حال، این‌دو باشگاه هنوز چیزی را تأیید نکرده‌اند. به‌نظر می‌رسد اسپرز برای خرید طارمی، در درجه اول به‌دنبال فروش هری کین است ولی فعلا هیچ توافقی بین این باشگاه و بایرن‌مونیخ، برای انتقال هری وجود ندارد و شاید سرنوشت مهدی نیز به این انتقال گره خورده باشد.

  استادان روز آخر
در پرونده انتقال مهدی به اسپرز، در یک مورد تردیدی وجود ندارد. تاتنهام اگر هری کین را نفروشد، با توجه به در اختیار داشتن ریچارلیسون در خط حمله، دیگر به سراغ جذب مهاجمی مثل طارمی نخواهد رفت. در نتیجه همه‌‌چیز به این انتقال بستگی دارد. تجربه نشان می‌دهد رئیس باشگاه تاتنهام یعنی دنی لوی، اساسا یک مدیر لحظه‌آخری است و امکان دارد مثل گذشته، بازیکنش را تا آخرین روز نگه دارد. ماجرای کین حتی با ماجرای بیل و مودریچ هم فرق می‌کند؛ چرا‌که آن‌دونفر، به‌شدت خواهان ترک باشگاه بودند و حتی با اسپرز تمرین هم نمی‌کردند اما کین همین دیروز در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت. بایرن و اسپرز بر سر توافق برای جذب کین، هنوز اختلاف‌نظرهایی دارند و این اختلافات هنوز حل نشده‌اند. باید صبر کرد و دید که این ماجرا، چه پایانی خواهد داشت.

  رسانه‌ها چه می‌گویند؟
نشریه‌های پرتغالی ازجمله نشریه رکورد، هنوز روی جدایی طارمی تأکید دارند. حتی گفته می‌شود رقم 24میلیونی مدنظر تاتنهام از سوی مدیران پورتو پذیرفته شده است؛ رقمی که 6میلیون یورو گران‌تر از پیشنهاد میلانی‌ها به‌حساب می‌آید. با این حال تا زمانی که 2باشگاه چنین خبری را تأیید نکنند، نمی‌توان با قاطعیت از درست‌بودن آن صحبت به میان آورد.

  تاتنهام، میلان نشود
تا همین چند روز قبل مهدی کاملا به باشگاه میلان نزدیک شده بود اما این انتقال در نهایت صورت نگرفت. پس از آن صحبت از پیشنهاد اینتر به میان آمد اما این پیشنهاد رسمی نشد. اینتر هم این روزها لوکاکو را از دست داده و همچنان به‌دنبال خرید یک مهاجم است. با این حال، شایعه‌های انتقال طارمی به تاتنهام جدی‌تر هستند. به‌نظر می‌رسد حتی تا زمان شروع فصل نیز زمزمه‌های جدایی از پورتو این ستاره را رها نخواهد کرد. طارمی اگر به ترک پورتو فکر می‌کند، بهترین زمان برای جدایی همین حالا خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید