• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 14 مرداد 1402
کد مطلب : 198818
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/ElWkg
+
-

نکته بازی/ لابد مثل نیازمند بوده!

اتفاق ویژه این روزهای فوتبال ایران، درگیری لفظی 2باشگاه تراکتور و سپاهان است. مالک باشگاه تبریزی مدعی شد سپاهان بابت یک فصل، بیش از 50میلیارد تومان به رضا اسدی پول داده و پس از آن مدیر باشگاه اصفهانی، تراکتور را متهم کرد که جذب امیرحسین حسین‌زاده را «ارزان‌نمایی» می‌کند. در شرایطی که باشگاه استقلال ادعا کرده بود رقم درخواستی شارلروا برای صدور رضایتنامه حسین‌زاده 700هزار دلار است، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور گفت این باشگاه فقط 300هزار دلار پول داده. حالا اما مدیر سپاهان هم این ادعا را زیر سؤال برده و گفته شارلروا از ما هم 700تا خواست. خب شاید مثل پیام نیازمند بوده؛ گلری که پرتغالی‌ها گفتند دریافت رضایتنامه‌اش برای سپاهان یک میلیون یورو آب خورده اما خود باشگاه اصفهانی مدعی است فقط 250هزار یورو پرداخته!

بیچاره استقلال
با وجود سپری شدن چند هفته از غائله علیرضا بیرانوند، همچنان اظهارنظرها در مورد او ادامه دارد. بسیاری از پیشکسوتان در این مدت رفتار بیرو را در مورد فسخ یک‌طرفه با پرسپولیس و مذاکره با استقلال زیر سؤال بردند. در عین حال اما وجه مشترک عمده تحلیل‌ها آن است که بیرانوند هرگز قصد حضور در استقلال را نداشته و فقط می‌خواسته از این طریق، رقم قراردادش را افزایش بدهد. این موضوع را به نوعی وحید امیری هم همان زمان اعلام کرد و البته به تازگی نیز از سوی یکی از نزدیکان بیرانوند در مطبوعات تکرار شده است. در چنین شرایطی فقط باید گفت بیچاره استقلال؛ باشگاه بزرگی که قربانی ماجراجویی گلر رقیب برای افزایش رقم قراردادش شد و در این مسیر تاوان هنگفتی پرداخت؛ از تغییرات مدیریتی تا عقب افتادن در نقل‌وانتقالات.

مورایس خوب، مورایس تابستانی
اظهارات ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان در آیین رونمایی از پیراهن فصل جدید این باشگاه، بازتاب مثبتی پیدا کرده است. مورایس در تأیید حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفته: «9سالم بود که مادرم را از دست دادم و او هیچ‌کدام از مسابقات مرا ندید. این همیشه برایم یک حسرت بزرگ بوده است. به‌نظرم مادران لیاقت آن را دارند که مسابقات بچه‌هایشان را از نزدیک ببینند.» خیلی هم عالی. مورایس پارسال هم در پیش‌فصل حرف‌های قشنگی زد؛ ازجمله جایی که در مورد بیماری سخت قدیمی‌اش سخن گفت و مدعی شد چون نزیک شدن به مرگ را تجربه کرده، زندگی را آنقدرها سخت نمی‌گیرد. هرچند مرد پرتغالی اواخر لیگ و با بالا رفتن حساسیت مسابقات، یک چهره دیگر از خودش نشان داد. امیدواریم مورایس زمستان و بهار، شبیه همین مورایس دوست‌داشتنی تابستان باشد!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید