• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 9 مرداد 1402
کد مطلب : 198631
+
-

با مردم/مسکن مهر آستارا بعد از 16سال به غیربومیان واگذار می‌شود

برخی از واحدهای مسکن مهر آستارا به متقاضیان غیربومی فروخته شده درحالی‌که متقاضیان مسکن مهر آستارا از 16سال قبل چشم انتظار تکمیل و تحویل این واحدها بوده‌اند. لطفا مسئولان دلسوز به موضوع ورود کنند.
عبادی از آستارا

انتهای جاده شازند به سمت اراک در تاریکی مطلق
انتهای جاده شازند منتهی‌الیه پالایشگاه شازند تا ورودی اراک در تاریکی مطلق است درحالی‌که جاده پر از دست‌انداز و تاریک است و مسیر قبل از آن، روشن و جاده هموار است. تاریکی جاده و دید کم می‌تواند باعث چپ‌کردن خودروها در دست‌اندازها و روی‌دادن حوادث ناگوار شود. از اداره راهداری تقاضا می‌شود نسبت به ترمیم مسیر و تامین نور آن اقدام کند.
نورزاد از اراک

درگاه ذینفعان بازار سرمایه مدام قطعی دارد
چندی قبل اعلام شد که پرداخت مبالغ حق تقدم سهام شرکت‌های مختلف بازار سرمایه از طریق درگاه ذینفعان بازار سرمایه باشد که امری بسیار ارزنده است و می‌تواند دغدغه چندین ساله سهامداران را برآورده سازد. از آن زمان تاکنون برخی سهامداران موفق به پرداخت حق تقدم خود از طریق این سامانه می‌شوند و برخی دیگر موفق نمی‌شوند علت هم قوی‌نبودن زیرساخت و ضعف‌های ساختاری است. مدتی هر روز برای پرداخت حق‌تقدم یک شرکت در تلاش بودم و در نهایت مهلت پرداخت‌ها به پایان رسید و در نهایت از آن امتیاز محروم شدم. درحالی‌که همه ذینفعان مالیات می‌پردازند چرا نباید یک سامانه قوی به این کار اختصاص یابد و البته همانطور که گفته شد از اصل تخصیص یک سامانه به این کار بسیار سپاسگزاریم و تقاضا می‌شود اشکالات آن رفع شود.
شکوهی از تهران

پیامک
برخورد جدی با زیرمیزی‌گرفتن در دستور کار باشد
زیرمیزی گرفتن باآنکه مسئله مهمی است، ‌ولی از سوی مسئولان با برخورد جدی مواجه نمی‌شود. تقاضا می‌شود مسئولان این موضوع مهم را در دستور کار خویش قرار دهند و اجازه ندهند این تخلف به رویه‌ای عادی تبدیل شود.
محمد طالقانی از سمیرم علیا

بیمه‌ها به سلامت دندان‌ها نیز بپردازند
دندان‌ها یکی از مهم‌ترین و گرانبهاترین و آسیب‌پذیرترین اعضای بدن هستند که ترمیم آنها که آسیب دیده‌اند، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، اما خدمات دندانپزشکی نه در ایران که در تمام جهان گران است و به همین دلیل در شرایط فعلی اغلب خانواده‌ها از تامین هزینه‌های درمان دندان ناتوان هستند. در این شرایط بیماران نیازمند به درمان حتی در نخستین مرحله و ضروری‌ترین موارد لازم، یعنی عصب‌کشی یک یا چند دندان‌ مستاصل هستند. از سویی کمتر بیمه‌ای هست که برای هزینه‌های درمانی دندان پیش‌بینی قابل‌قبولی کرده باشد. مسئولان بیمه‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که بیمه‌های دندانپزشکی نیز تشکیل شوند و از این محل خانواده‌ها بتوانند به سلامت دندان و دهان خود نیز اهمیت دهند.
محمود بلیغیان از اصفهان

شهر اهواز نیازمند درخت‌کاری بیشتری است
نامناسب‌بودن آب و هوای شهر اهواز بر هیچ‌کس پوشیده نیست. در این میان متأسفانه حجم فضای سبز و تعداد درختان این شهر هم هیچ تناسبی با جمعیت و آب و هوای آن ندارد. بیشتر خیابان‌ها خالی از درخت هستند و حتی در امتداد رود کارون که امکان استفاده از آب رودخانه برای آبیاری درختان وجود دارد هم درخت و فضای سبزی وجود ندارد. درحالی‌که کاشت درختانی که نیاز به آبیاری زیاد نداشته و متناسب با اقلیم این شهر باشند کمک چشمگیری به بهبود شرایط آب و هوایی این منطقه خواهد کرد.
وفایی از اهواز

پیام
جاده جنگلی ارغوان ایلام را تکمیل کنید
حدود 3سال است که یک کیلومتر از جاده جنگلی ارغوان ایلام که در دست احداث بود نیمه‌کاره مانده و به حال خود رها شده است. این وضعیت موجب سختی تردد خودروها می‌شود و به پوشش گیاهی منطقه هم خساراتی وارد آورده است. از قدیم گفته‌اند کار نیکو‌کردن از پر‌کردن است. از مسئولان محترم تقاضا داریم تا این یک‌کیلومتر باقی مانده را هم تکمیل کرده و مشکلات ناشی از آن را حل کنند.
سیدان از ایلام

حقوق مستمری‌بگیران متناسب با تورم افزایش پیدا کند
مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی از کمترین میزان حقوق نسبت به سایر سازمان‌ها برخوردارند. لازم است تا مسئولان با بازنگری در حقوق و دستمزدها، آن را متناسب با نرخ تورم و گرانی پیش‌بینی و تعیین کنند. با این افزایش قیمت بی‌رویه‌ای که در همه زمینه‌ها مخصوصا در زمینه مسکن و اقلام خوراکی روبه‌رو هستیم حقوق یک بازنشسته به نیمه‌ماه هم نمی‌رسد و این در حالی است که اکثر بازنشستگان این سازمان هم مستأجر هستند. خواهشمندیم مسئولان هر چه زودتر به این موضوع ورود کرده و آن را اصلاح کنند.
علایی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید