• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 9 مرداد 1402
کد مطلب : 198608
+
-

نکته بازی/ فتح‌الله‌زاده اشتباهی بود یا خطیر؟

طی روزهای اخیر انتقادها از شیوه اداره باشگاه استقلال به اوج رسیده است. وجه مشترک اظهارات بسیاری از پیشکسوتان تیم هم این است که چرا مدیران ضعیف و ناکارآمد برای باشگاه انتخاب می‌شود. علی لطیفی گفته: «همیشه مدیران پرسپولیس قوی‌تر از استقلال بوده‌اند.» و علیرضا اکبرپور، دیگر بازیکن پیشین آبی‌ها هم در همین راستا می‌گوید: «این مسئله واقعا جای تعجب دارد. چرا برای استقلال همیشه آدم‌های اشتباهی را انتخاب می‌کنند؟» طبیعتا ما هم منتقد اغلب مدیرانی هستیم که در این سال‌ها برای پرسپولیس و استقلال انتخاب شده‌اند اما پرسش‌مان از آقای اکبرپور این است که الان علی فتح‌الله‌زاده آدم اشتباهی بوده یا علی خطیر؟ اولی را که هواداران در ورزشگاه روی سر می‌گذاشتند و دومی هم که کمتر از یک‌ماه پیش در میان استقبال شدید آبی‌ها مدیرعامل شد. واقعا یادتان نیست؟

عجله نکنید، وقت هست!
در شرایطی که فقط 3روز به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر زمان مانده، پرسپولیس هنوز مهاجم جدیدی جذب نکرده و در خط حمله کم‌بضاعت به‌نظر می‌رسد. در همین راستا خبرنگاران رضا درویش را در حاشیه یک جلسه مدیریتی دیده‌اند و از او در مورد روند جذب مهاجم خارجی سؤال کرده‌اند. مدیرعامل پرسپولیس هم جواب داده: «چنین مسئله‌ای هنوز در دستور کار نیست. فعلا فهرست ما پر است و اول باید یک بازیکن را بیرون بگذاریم.» خب اگر این نکته را می‌دانید، چرا اینقدر لفتش می‌دهید؟ مهاجم جدید تا به تهران برسد، وسایلش را بچیند و چند جلسه در تمرین شرکت کند، 4هفته از لیگ گذشته است. بازیکنی را هم که می‌خواهید کنار بگذارید باید آنقدر وقت داشته باشد که یک تیم جدید پیدا کند. اینطور نیست؟

گناه دارند طفلکی‌ها!
دیروز اظهارات جالبی داشتیم از دبیر کل فدراسیون فوتبال که حیف است آن را از دست بدهیم. هدایت ممبینی در مورد اینکه آیا قول می‌دهد امسال VAR به ایران بیاید گفته: «اجازه بدهید کارها را کم‌کم انجام بدهیم. از ما هم می‌خواهند زیاد صحبت نکنیم. مشکل فنی وجود ندارد. مشکل شرکت‌هایی هستند که باید مواردی را رعایت کنند تا به‌خاطر تحریم‌های ظالمانه شامل جریمه‌های شدید نشوند. خواهش می‌کنم دوستان زیاد در این مورد نخواهند که ما پاسخگو باشیم. نمی‌توانیم حرف بزنیم.» بله خب؛ اصلا چه کاری است در مورد کمک‌داور ویدئویی حرف بزنیم. انصافا هم هنوز خیلی عقب نیستیم؛ فعلا فقط 2دوره جام‌جهانی با استفاده از این فناوری برگزار شده و تا 20دوره دیگر هم می‌توانیم صبر کنیم. شما هم اینقدر به مسئولان فشار نیاورید. گناه دارند طفلکی‌ها!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید