• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 9 مرداد 1402
کد مطلب : 198602
+
-

از بهارش پیداست!

از همین حالا شواهد نشان می‌دهد لیگ بیست‌وسوم بسیار بامزه و مفرحی در پیش داریم

در شرایطی که بنابر اعلام فدراسیون فوتبال قرار است فصل جدید لیگ برتر از پنجشنبه دوازدهم مرداد آغاز شود، از همین حالا شواهد و قرائن نشان می‌دهد لیگ بیست‌وسوم بسیار بامزه و مفرح از آب درخواهد آمد. البته که اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ایران همیشه منحصر به‌فرد و سرگرم‌کننده بوده است اما به‌نظر می‌رسد نرخ این داستان در فصل پیش‌رو حتی بالاتر هم برود.

  لیگ را عقب بیندازید
خبر بامزه همین دیروز آن بود که مدیران 8باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان تأخیر در شروع این مسابقات شده‌اند. یک لحظه تصور کنید در لیگ‌های آلمان، فرانسه و اسپانیا یا کرواسی و بلژیک یا حتی امارات و قطر، 4روز مانده به شروع بازی‌ها باشگاه‌ها نامه بنویسند و خواهان تعویق مسابقات شوند؛ آیا اصلا چنین چیزی در مخیله شما می‌گنجد؟ فوتبال ایران اما سرزمین غیرممکن‌هاست؛ وقتی هر هفته تا آخرین لحظه ساعت برگزاری مسابقات تغییر می‌کند، چرا باشگاه‌ها نباید دنبال تعویق کل فصل باشند؟

  بلاتکلیفی زنان
در شرایطی که‌ماه گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود مشکل ورود زنان به ورزشگاه‌ها حل شده است، از همین هفته اول اخبار متفاوتی در این مورد به گوش می‌رسد. در محافل غیررسمی گفته شده است که برای بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک که به نوعی حکم افتتاحیه لیگ را دارد، بلیتی به زنان فروخته نخواهد شد. صحت و سقم این موضوع خیلی زود روشن خواهد شد اما مطمئن باشید حواشی این داستان حالا‌حالاها ادامه دارد.

  شاید بدون تماشاگر
خبر عجیب دیگر از هفته اول هم این است که شاید بازی صنعت نفت و استقلال به‌دلیل عدم‌ تأیید شرایط ورزشگاه آبادان، بدون تماشاگر برگزار شود؛ اتفاق بدی که اگر رخ بدهد، هم جفا در حق مردم آبادان است و هم خیلی زود صدای سایر رقبا را درمی‌آورد و یک داستان کشدار درست می‌کند.

  دعوای سقف
به همه حاشیه‌های این چند سال، باید دعوای نوظهور سقف بودجه باشگاه‌ها را هم اضافه کنید. فدراسیون فوتبال گفته هر تیمی را که سقف 300تا 350میلیارد تومانی را رعایت نکند جریمه خواهد کرد و شاید حتی مسابقاتش 3بر صفر به نفع رقبا اعلام شود. این در حالی است که برخی باشگاه‌ها به وضوح از این سقف تجاوز کرده‌اند و دیر یا زود سر و صدای سایرین را درخواهند آورد. یقین داشته باشید این پرونده تا آخر فصل باز می‌ماند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید