• شنبه 19 مهر 1404
  • السَّبْت 18 ربیع الثانی 1447
  • 2025 Oct 11
شنبه 7 مرداد 1402
کد مطلب : 198380
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/3lVpn
+
-

استفاده از روانشناسی رنگ در طراحی محصول

استفاده از روانشناسی رنگ در طراحی محصول

امروزه از روانشناسی رنگ در بازاریابی استفاده می‌شود و تصمیمات برندسازی و طراحی محصول براساس نحوه واکنش افراد به رنگ‌های خاص گرفته می‌شود. بنا بر نوشته وب‌سایت تخصصی وب‌ام‌دی(سازمانی که اطلاعات معتبر در خصوص سلامت و بهداشت را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد)، پزشکان و داروسازان نیز روانشناسی رنگ را برای تغییر احساسات مردم به‌کار می‌گیرند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید