• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 4 مرداد 1402
کد مطلب : 198276
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Y6qx0
+
-

منتظر پاس‌های آلوز هستم

عارف رستمی که فصل گذشته در مس 8گل به ثمر رساند، امیدوار است که با حضور در تیم پرطرفدار تبریزی اتفاقات خوبی را تجربه کند

منتظر پاس‌های آلوز هستم

امیرحسین اعظمی 

تراکتور در حالی فصل جدید را آغاز خواهد کرد که مهاجمانی چون رضا اسدی، محمد عباس‌زاده و حامد پاکدل دیگر در این تیم حضور نخواهند داشت. مدیران این باشگاه هفته گذشته با عارف رستمی مهاجم فصل گذشته مس کرمان به توافق رسیدند و البته قرار است یک مهاجم خارجی هم به لیست تراکتور اضافه شود. رستمی فصل گذشته در مس 8گل به ثمر رساند و حالا امیدوار است که با حضور در تیم پرطرفدار تبریزی، اتفاقات خوبی را تجربه کند. او درخصوص پیوستن به تراکتور و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد.

   در مورد پیوستن به تراکتور صحبت کن. حتما احساس خوبی از حضور در این تیم داری؟
بله، این اتفاق خوبی برای من بود و دوست داشتم بازی در تراکتور را تجربه کنم. خوشبختانه جو اینجا خیلی خوب است و هواداران تراکتور هم نسبت به من لطف داشتند و حتی قبل از عقد قرارداد هم در پیغام‌هایی که داشتند، از من خواستند تا پیراهن این تیم را بر تن کنم. باید از اعتماد باشگاه و پاکو خمز تشکر کنم و امیدوارم فصل خوبی را در تراکتور رقم بزنم.

   در این چند روز صحبتی با خمز نداشته‌ای؟
صحبت خاصی نداشتم. روز اول که به تمرینات اضافه شدم در مورد شرایط بدنی‌ام از من پرسید. او یک مربی حرفه‌ای و کاربلد است و خیلی خوشحالم که قرار است با این مربی کار کنم. دوست دارم چیزهای زیادی از خمز یاد بگیرم و پیشرفت کنم.

   مثل اینکه چند پیشنهاد خوب هم داشتی؟
سال گذشته با وجود اینکه مس سقوط کرد شرایط خوبی داشتم و 8گل زدم. چند پیشنهاد هم به دستم رسید ولی واقعیت این است که جذاب‌ترین پیشنهاد برای من، پیشنهاد تراکتور بود. دوست داشتم بازی در یک تیم پرطرفدار را تجربه کنم و به همین دلیل تراکتور را انتخاب کردم. در بازی‌های خانگی تراکتور جوی که در ورزشگاه وجود دارد فوق‌العاده است و امیدوارم با حمایت هواداران، روزهای خوبی را تجربه کنیم.

   توقعات هواداران تراکتور از بازیکنان بالاست. آیا این موضوع کار تو را سخت نمی‌کند؟
این را به خوبی می‌دانم که هواداران تراکتور انتظارات زیادی از تیم و بازیکنان دارند و این کار را سخت می‌کند ولی من انگیزه زیادی دارم تا خودم را نشان بدهم. کار مهاجم گل زدن است و امیدوارم عملکردم طوری باشد که رضایت هواداران، باشگاه و کادر فنی را جلب کنم.

   فکر می‌کنی نسبت به فصل گذشته بیشتر گل بزنی؟
سال گذشته در مس کرمان مشکلاتی وجود داشت و از تیم و همچنین فرزاد حسین‌خانی، به خوبی حمایت نشد. وقتی تیم شرایط بدی داشته باشد قطعا کار بازیکن هم سخت می‌شود ولی من بد کار نکردم. مطمئنا دوست دارم نسبت به سال گذشته آمار بهتری داشته باشم، برای رسیدن به هدف‌هایم باید چندبرابر فصل گذشته تلاش کنم.

   پتانسیل فنی تراکتور در چه حدی است؟ آیا می‌توان این تیم را بین مدعیان قهرمانی قرار داد؟
تراکتور فصل گذشته با خمز نتایج خوبی گرفت و برای فصل جدید هم بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. کیفیت فنی تیم خوب است و تمام هدف ما این است که تراکتور در کورس قهرمانی قرار داشته باشد.

   در چند هفته ابتدایی هم با قرعه سختی مواجه شده‌اید، نظرت چیست؟
به هر حال باید با همه تیم‌ها روبه‌رو شویم و مهم این است که از شروع لیگ نتایج خوبی بگیریم. همه بازی‌ها سخت است و در لیگ برتر حریف آسان نداریم.

   تراکتور در خط هافبک بازیکنان خوبی دارد که می‌توان به ریکاردو آلوز اشاره کرد. حتما برای تو به‌عنوان یک مهاجم، این موضوع خوشحال‌کننده است که بهترین پاسور سال گذشته در تراکتور بازی می‌کند؟
تراکتور در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و آلوز هم بازیکن بسیار باکیفیتی است. قطعا چشم‌انتظار پاس‌های آلوز هستم و تمام هدفم این است که برای تراکتور گل بزنم تا هواداران را خوشحال کنم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید