• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 31 تیر 1402
کد مطلب : 197948
+
-

با مردم/مصوبه افزایش 40درصدی مستمری بهزیستی و کمیته امداد اجرایی نشد

درحالی‌که مجلس شورای اسلامی افزایش ۴۰درصد مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را مصوب کرده، اما دولت رقم دریافتی مددجویان را تنها ۲۰درصد افزایش داده است.همین چند روز قبل و در تاریخ 25تیر هم در جلسه علنی مجلس درباره اجرا نشدن درست این مصوبه تذکری داده شد و گلایه مددجویان و برخی مسئولان در مجلس مطرح شد. توقع می‌رود مسئولان در این شرایط بحران اقتصادی این مصوبه را اجرایی کنند.
لاهوتی از تهران

قطعی یک هفته‌ای آب در بجستان خراسان رضوی
از یک هفته قبل آب در منطقه محروم بجستان از توابع خراسان رضوی قطع است و هر چقدر از اداره آب پیگیری می‌کنیم، پاسخی نمی‌گیریم. در این شرایط قطعی آب حتی آبرسانی دستی هم صورت نمی‌گیرد که مردم برای امور اولیه دچار مشکل نباشند.
علویزاد از بجستان

پیامک
مشکلات خودروهای صفرکیلومتر، گریبان مردم را گرفته است

یک دستگاه پژوی 207 صفر کیلومتر از ایران‌خودرو تحویل گرفتم که از روز اول پشت سر هم دچار مشکل است. هنوز 500کیلومتر با این خودرو رانندگی نکرده‌ام ولی هر روز مجبورم آن را به تعمیرگاه ببرم. جلوبندی ماشین سر و صدای زیادی دارد و می‌لرزد، ‌مولتی‌مدیای خودرو‌ نیز کار نمی‌کند و چندین مشکل دیگر. بدتر از این‌ها عدم‌پاسخگویی ایران‌خودروست و اینکه نمایندگی‌ها نیز وقت نمی‌دهند. حتی برای نمایندگی‌های درجه 3 باید یک هفته صبر کنید. بعد از یک هفته زنگ می‌زنند و می‌گویند باک بنزین را خالی نگه دارید که آتش نگیرد. واقعا در این شرایط چه باید بکنیم؟
غیوری از تهران

ثبت‌نام فرزندان اتباع در مدرسه با مشکل بسیار مواجه شده است
امسال ثبت‌نام فرزندان در مدرسه، مستلزم تأیید کدپستی و آدرس و قرارداد اجاره مالک خانه است. مالکان اتباع اغلب از تأیید این موارد خودداری کرده و از ثبت در سامانه اسکان هم خودداری می‌کنند. به این ترتیب به ندرت کسی از میان فرزندان اتباع موفق به ثبت‌نام شده که این روند بسیار نگران‌کننده است، زیرا فرزندی که در سن مناسب به مدرسه نرود  برای آینده کشور آسیب‌زا می‌شود.
حسینی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید