• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 31 تیر 1402
کد مطلب : 197900
+
-

نکته بازی/ اینها واقعا «بمب» هستند؟

اتفاقات باشگاه استقلال بسیار عجیب و غریب است؛ بازیکنان قدیمی قراردادشان را یک‌طرفه فسخ می‌کنند، بازیکنان و مربیان جدید هم 2بار 2بار قرارداد می‌بندند. در همین راستا مهرداد محمدی که قبلا یک‌بار قرارداد بسته و البته در تمرینات غیبت کرده بود، دوباره در محل باشگاه حاضر شد و قرارداد جدیدی بست. گفته‌اند که او به باشگاه تخفیف داده اما راستی‌آزمایی این ادعا برای ما ممکن نیست. نکته جالب توجه اما این است که باز هم موقع امضای دوباره محمدی در مورد او از عبارت «بمب» نقل‌وانتقالات استفاده شد. خب البته مهرداد واقعا بازیکن خوب و قابلی است اما کلمه بمب قبلا برای انتقال‌های خیلی مهم‌تر از این استفاده می‌شد، نه جابه‌جایی یک بازیکن 29ساله که فقط 2بازی ملی دارد و تنها یک گل به کامبوج زده است!

چرا باجناق مرا نگرفتی؟
آنقدر انتقاد از حجت کریمی زیاد است که نه‌تنها در یک نکته 130کلمه‌ای، بلکه حتی شاید در یک ویژه‌نامه مفصل هم جا نگیرد. خیلی شیک و منطقی می‌توان سرپرست پیشین باشگاه استقلال را گوشه رینگ برد و سیاست‌های او را به بوته نقد کشید. با این حال انتقاد خاصی که خسرو حیدری در برنامه ورزش و مردم از کریمی انجام داده، واقعا حرفه‌ای به‌نظر نمی‌رسد. خسرو می‌گوید باجناقش یعنی امید ابراهیمی بعد از پایان فصل گذشته به منزل او آمده و گفته قصد دارد به استقلال برگردد، حیدری هم به کریمی زنگ زده و البته آقای مدیر جواب روشنی نداده است. خب ببخشید که پروژه جذب باجناق 35ساله شما آن هم در شرایطی که سرمربی تیم مشخص نبود، به سرعت اجرایی نشد. یک مقدار توقع‌تان زیاد نبود برادر؟

30سال پیش، بازی خوبی بود!
در ادامه تصمیمات درخشان و مؤثر فدراسیون فوتبال برای تیم ملی، قرار شده ایران در فیفادی بعدی روز 16شهریور در مسابقه‌ای دوستانه به مصاف بلغارستان برود. خب البته این یک بازی تدارکاتی خوب است اما افسوس که 30 سال دیر برگزار می‌شود! هواداران حرفه‌ای فوتبال به یاد دارند که بلغارستان در جام‌جهانی1994 چه تیم خوبی بود و با هنرنمایی ستاره‌هایی همچون یوردن لچکوف و هریستو استوویچکف چطور آلمان را زمینگیر کرد. با وجود این از روزگار طلایی بلغارها سالیان متمادی گذشته و حالا آنها حتی در تراز تیم‌های رده دوم اروپایی هم نیستند. بلغارستان در 24سال اخیر به جام‌جهانی راه نیافته و در 20سال گذشته از حضور در مرحله نهایی یورو هم عاجز مانده است. پرسش اینجاست که بازی با چنین تیمی چقدر می‌تواند به سود فوتبال ایران باشد؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید