• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
جمعه 30 تیر 1402
کد مطلب : 197871
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Q1gN0
+
-

آخر هفته چی ببینیم؟

فیلم کده
آخر هفته چی ببینیم؟

با آغاز ‌ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان، سیمای ایران و مجموعه‌ها شبکه‌های خانگی ویژه‌برنامه‌هایی برای پخش تدارک دیده است. بخشی از برنامه‌هایی که در آخرین روز هفته از شبکه‌های مختلف تلویزیون و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود را مرور می‌کنیم.


معرفی:
این ویژه‌برنامه محرمی دوراهی‌های زندگی افراد را روایت می‌کند. مجالی را که یک تصمیم می‌تواند شکل زندگی یک انسان را تغییر دهد و او را به چالش بکشد؛ دوراهی‌هایی که بارها در تاریخ تکرار شده است و انتخاب‌ها تعیین کرده‌اند که افراد در سپاه امام حسین(ع) قرار گیرند یا با یزید و یارانش همراه شوند؛ روایت‌هایی عجیب از زیست مردمی ساده و تصمیماتی شجاعانه. در کنار این روایتگران چهره‌های شناخته شده قرار می‌گیرند و درباره این تصمیمات سخن می‌گویند.


معرفی:
جدیدترین اثر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج و روایتگر یک عشق در کوفه سال 61هجری قمری است و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا(ع) ادامه پیدا کرده و دستخوش آن رویدادها می‌شود. تصویربرداری این سریال تاریخی در لوکیشن‌های شهرک غزالی، شهرک سینمای دفاع‌مقدس، شهرک نور و آبادان انجام شده است.



معرفی:
در این ویژه برنامه که به مناسبت ایام محرم در 10قسمت پخش می‌شود، از هیئت‌های مختلف مذهبی دعوت می‌شود تا علاوه بر اجرای یک نوحه مختص به هیئت‌شان، 3 نوحه سلام بر محرم، سلام بر ابوالفضل(ع) و سلام بر علی اصغر(ع) را نیز اجرا کنند.


معرفی:
با داستانی هیجانی درباره حیثیت روبه‌رو هستیم؛ حیثیتی که حاصل زخمی عمیق‌تر از انزواست.داستان یک خانواده ویران شده که در آینده منشأ این ویرانی و گرفتاری، روشن خواهد شد؛ خانواده‌ای که شاید «فرزند» می‌توانست آنها را از «سقوط» نجات دهد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید