• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 27 تیر 1402
کد مطلب : 197662
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/ElW8W
+
-

نقل و انتقالات

این هفته باشگاه الاهلی عربستان با منچسترسیتی بر سر انتقال ریاض محرز به ارزش ۳۰‌میلیون پوند به توافق می‌رسد. سن مکسیمن از نیوکاسل گزینه دیگر این باشگاه است.
  لیورپول در حال برنامه‌ریزی برای جذب کالوین فیلیپس به‌عنوان جانشین فابینیو است. در من‌سیتی به فیلیپس بازی نمی‌رسد.
دوشان تادیچ ستاره و کاپیتان آژاکس پس از فسخ قرارداد با این باشگاه به فنرباغچه ترکیه پیوست.
الهلال عربستان قصد دارد با پیشنهاد حداقل 40‌میلیون یورویی، رافینیا ستاره برزیلی بارسلونا را جذب کند. باشگاه اسپانیایی به‌دلیل مشکلات مالی مشکلی با جدایی بازیکن خود درصورت رسیدن پیشنهاد خوب ندارد.
پاری‌سن‌ژرمن بند بازخرید 6‌میلیون یورویی ژاوی سیمونز را فعال کرد و ستاره فصل گذشته آیندهوون به فرانسه بازخواهد گشت. اگر نیمار یا امباپه بروند این بازیکن می‌ماند، در غیراین‌صورت به تیمی دیگر قرض داده می‌شود.
چلسی سیرمونی ندارد. باشگاه لندنی باز هم بازیکن خرید. آنجلو گابریل وینگر جوان سانتوس به چلسی پیوست.
نیوکاسل آماده ارائه پیشنهاد 82‌میلیون پوندی برای جذب کوارتسخلیا ستاره گرجستانی ناپولی است. درصورت رد شدن این پیشنهاد نیوکاسل حاضر است مبلغ را بالاتر ببرد. با جذب او باشگاه انگلیسی- عربستانی با جدایی مکسیمن به مقصد عربستان موافقت خواهد کرد.
النصر پیشنهاد ۴۳‌میلیون یورویی برای جذب موسی دیابی هدف استون ویلا ارائه داده است. خود این بازیکن دوست دارد به انگلیس برود. استون‌ویلا 25میلیون یورو برای جذبش پیشنهاد داده بود که از سوی بایر لورکوزن رد شد.
بارسلونا باز هم بازیکن خرید. توافق کامل بین بارسلونا و اوریول رومئو حاصل شده و این بازیکن دیگر در تمرینات خیرونا حاضر نمی‌شود. گفته شده که او برای انجام تست‌های پزشکی، در بارسلونا به سر می‌برد. رومئو محصول خود این باشگاه و کارخانه بازیکن‌سازی لاماسیاست. او بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ در تیم «ب» بارسلونا حضور داشت و یک‌بار برای تیم نخست بارسا به میدان رفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید