• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 27 تیر 1402
کد مطلب : 197632
+
-

با مردم/اوضاع بورس چه زمانی به سامان می‌رسد

مدتی کوتاه اوضاع بازار بورس افزایشی شد و بعد از کمتر از یک‌ماه دوباره وضعیت سهام و بورس به شدت کاهشی و ریزشی شده است که طبعا باعث کاهش بسیار سرمایه سهامداران شده است. مثل این است که هر روز پول سهامداران گم می‌شود. واقعا مسئولان اقتصادی کشور نمی‌خواهند فکری برای این وضعیت کنند؟ تا کی باید شاهد از بین رفتن سرمایه‌هایمان باشیم. مقدار کمی سرمایه داشتم که برای آینده فرزندم سهام خریداری کرده بودم که هر روز شاهد از بین رفتن آن هستم.
محمدحسین عسگری از تهران

قدردانی از شهرداری منطقه 16برای برگزاری آیین طشت‌گذاری
همزمان با آخرین روزهای ذی‌الحجه در مسجد امام زمان (عج) آق‌قلعه در جوادیه تهران آیین طشت‌گذاری برگزار شد که برای من و فرزندانم بسیار جذاب و معنوی بود. استقبال از محرم با این آیین سنتی بسیار ارزنده و حاوی نکات تاریخی از اسلام است که باید تلاش شود در همه جای ایران برگزار شود.
پورشمس از تهران

بهارستان تهران از یک هفته قبل آب ندارد
شهرستان بهارستان استان تهران به‌مدت یک هفته است که فقط صبح‌ها آب دارد. به‌گفته ۱۲۲ باید تانکر و پمپ بگذاریم درصورتی که آب به قدری کم فشار است که مجتمع‌ها هیچ آبی ندارند که ذخیره کنند و کولر‌های آبی باد گرم می‌زنند.
ضیغمی از بهارستان

پیامک
ثبت‌نام وام بازنشستگان در مشهد امکان‌پذیر نیست
بازنشسته‌ای هستم که از 2 سال قبل قصد دارم برای دریافت وام بازنشستگی ثبت‌نام کنم ولی نتوانسته‌ام.یک‌ماه پیش در کانون بازنشستگان شهر مشهد حضوری ثبت‌نام می‌کردند که هر وقت رفتیم گفتن سهمیه پر شده است. بالاخره ما نفهمیدیم کی و کجا ثبت‌نام کنیم که اعلام شد ثبت‌نام‌ها اینترنتی شده است که در مشهد هم چنین چیزی وجود خارجی نداشت و سایت اصلا برای شهر مشهد باز نمی‌شود. این کارها در ‌شأن مسئولیت مسئولان نیست و حق این است که حرمت بازنشستگان را نگه‌دارند.
مجتبی جهانی از مشهد

شیر خام را به قیمت مصوب از دامداران فسندوز میاندوآب بخرند
مردم روستای فسندوز در میاندوآب آذربایجان‌غربی همگی دامدار و در کار تولید شیرخام هستند. سال ۱۴۰۲ شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، در جلسه مورخ ۱۷ اردیبهشت نرخ تضمینی شیر خام به ازای هر کیلوگرم در دامداری را با مشخصات ۳.۲ درصد چربی ۳ درصد پروتئین و بار میکروبی زیر ۱۰۰ هزار به مبلغ ۱۵هزار تومان تعیین کرد. اما در روستای فسندوز واقع در شهرستان میاندوآب استان آذربایجان‌غربی با قیمت ۹هزار تومان شیر را می‌خرند. دامدار هم اگر نفروشد شیر خراب می‌شود و چاره‌ای جز فروش به زیر قیمت آن هم کیلویی ۶ هزار تومان کمتر از نرخ تعیین شده ندارد. لطفا مسئولان به داد ما برسند.
حسن‌زاده از فسندوز میاندوآب

 

این خبر را به اشتراک بگذارید