• سه شنبه 5 تیر 1403
  • الثُّلاثَاء 18 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 25
دو شنبه 26 تیر 1402
کد مطلب : 197543
+
-

با مردم/پخش تبلیغات تلویزیونی محدود شود

به قدری حجم تبلیغات در تلویزیون زیادشده است که به جرأت می‌توانم بگویم 70درصد زمان پخش به آنها اختصاص یافته است. پخش برخی از این تبلیغات که در میان برنامه‌های پربیننده مثل فوتبال صورت می‌گیرد آنقدر طولانی است که بیننده اتفاقات قبل از آن را تقریبا فراموش می‌کند و به‌اصطلاح رشته کار از دستش خارج می‌شود.از طرفی صدای این تبلیغات هم بلندتر از صدای باقی برنامه‌هاست و همین تغییر ناگهانی صدا، بیننده را کلافه و اذیت می‌کند.از صدا و سیما درخواست داریم تعداد و دفعات پخش این تبلیغات را کاهش دهد و صدای آن را هم متناسب و هم سطح با صدای باقی برنامه‌ها پخش کند.
سمیرا از تهران

آب شرب مشهد شور شده است
مدتی است که آب شرب شهر مشهد شور و غیرقابل شرب شده است؛ به‌طوری‌که اکثر شهروندان مجبور به خرید آب معدنی برای آشامیدن و پخت‌وپز هستند. مسلما ادامه این روند بر سلامت مصرف‌کنندگان تأثیر سوء می‌گذارد؛ خصوصا آن دسته از افراد یا خانواده‌هایی که توان خرید مرتب آب معدنی را ندارند.از مسئولان آب و فاضلاب این شهر خواهشمندیم تا هر چه زودتر این معضل را رفع کنند.
مهدوی از مشهد

اقلام خوراکی عرضه شده از طریق کالا برگ محدودند
 جدای از اینکه تعداد اقلام خوراکی که با ارائه کالابرگ در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تنها محدود به 11مورد است؛ برخی از این اقلام هم به‌صورت کیلویی عرضه نمی‌شوند. برنجی هم که به خریدار می‌دهند برنج خارجی با کیفیت پایین است. از آنجا که قرار است این طرح موجب کمک به قشر ضعیف و آسودگی خاطر نسبی آنان شود لذا از دست اندرکاران آن درخواست داریم تا این موارد را اصلاح کنند.
شهروندی از تهران

پیامک
ساخت جاده چک چک توجیه اقتصادی ندارد

 در جنوب استان فارس جاده‌ای به طول 35کیلومتر و به نام چک چک در حال احداث است که اتمام آن باعث تغییر مسیر اصلی فعلی و سخت‌تر شدن دسترسی به شهرستان‌های اوز و گراش این استان خواهد شد. این پروژه که هزینه آن 200میلیارد تومان برآورد شده است علاوه بر ایجاد مشکل مذکور تأثیر ناچیزی هم در کوتاه‌تر کردن مسیر بعدی نسبت به مسیر فعلی دارد.با درنظر گرفتن این موارد می‌توان گفت که هیچ توجیه اقتصادی هم ندارد. بهتر است قبل از اجرای این قبیل پروژه‌ها، در مورد خروجی و نفع و ضررشان به‌طور کامل کارشناسی صورت گیرد تا بیت‌المال حیف و میل نشود.
گنجور از استان فارس

شهرک مهرگان شیراز شبکه فاضلاب شهری ندارد
کوچه‌های محله شهرک مهرگان شهر شیراز به شبکه فاضلاب شهری متصل نیستند و متأسفانه این موضوع موجب سرریز فاضلاب در کانال آب‌‌های سطحی و نفوذ آن به آب‌ها و سفره‌های زیرزمینی می‌شود.از طرفی این موضوع موجب بالا آمدن آب‌های سطحی و نفوذ به پی ساختمان‌ها و آسیب به آنها شده است.از مسئولان خواهشمندیم هر چه زودتر مشکل فاضلاب این شهرک را حل کنند تا بیش از این به خانه‌های مردم و مهم‌تر از آن محیط‌زیست آسیب وارد نشود.
مرادی از شیراز

درخواست تسریع در ساخت بزرگراه بروجرد به اراک
پروژه ساخت آزادراه بروجرد به اراک از اقدامات خوب و کارآمدی است که اتمام آن موجب کاهش ترافیک و طبیعتا کاهش مصرف سوخت و استهلاک خودروهای عبوری خواهد شد. تنها مشکل، کندی روند کار است که امیدواریم با عنایت مسئولان و تسریع آن هر چه زودتر این پروژه به اتمام رسیده و افتتاح شود.
فرساد از اراک

محور نگار - بهرامجرد در استان کرمان دو بانده شود
 محور نگار- بهرامجرد در استان کرمان بسیار پرتردد و ناایمن است که همین موضوع بارها باعث بروز تصادفات و خسارات جانی و مالی زیادی شده است. از سازمان راهداری استان خواهشمندیم هر چه زودتر نسبت به دو بانده کردن این مسیر اقدام کند.
عسگری از کرمان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید