• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 20 تیر 1402
کد مطلب : 197030
+
-

عبور تردز از رکورد Chat GPT

اینترنت
عبور تردز از رکورد Chat GPT

پلتفرم ردیابی داده‌ها به نام Quiver Quantitativeپس از گذشت 5روز از راه‌اندازی تردز اعلام کرد تعداد کاربران این اپلیکیشن از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد.
به گزارش اینسایدر، اپلیکیشن شبه توییتر که توسط شرکت متا ساخته شده است، بین کاربران بسیار محبوب بوده و حتی سریع‌تر از روبات چت هوش مصنوعی ازChat GPT توانست حجم عظیمی از کاربر را جذب کند. این چت بات که توسط شرکت اوپن‌ای‌ای در نوامبر راه‌اندازی شد، تنها 2ماه پس از معرفی در ژانویه به 100میلیون کاربر ماهانه رسید. با این حال، به تازگی ترافیک کاربران برای استفاده از چت‌بات مجهز به هوش مصنوعی روندی کاهشی در پیش گرفته است. با این حال تردز بیشتر موفقیت خود را مدیون ارتباط مستقیم با اینستاگرام است. رقیب توییتر یک برنامه همراه پلتفرم متاست و کاربران می‌توانند پروفایل تردز خود را به حساب‌های اینستاگرام خود پیوند دهند. برخلاف Chat GPT که یک محصول مستقل است، Threads دسترسی منحصر به فردی به تقریباً بیش از 2میلیارد کاربر فعال اینستاگرام دارد.
به‌نظر می‌رسد متا تردز با وجود نداشتن چندین ویژگی اساسی از ابتدا بین کاربران محبوب شد. زاکربرگ هفته گذشته گفت که بیش از 10میلیون نفر تنها در 7ساعت پس از راه‌اندازی، حساب کاربری خود را باز کردند. مدیرعامل متا روز جمعه تأکید کرد که این پلتفرم از 70میلیون ثبت‌نام فراتر رفته است و این عدد را فراتر از انتظارات خود خواند. این پلتفرم که هدفش رقابت با توییتر ایلان ماسک است، در زمان مناسبی راه‌اندازی شده است، چراکه پلتفرم ماسک با دوره آشفته دیگری دست و پنجه نرم می‌کند. در اوایل این ماه، توییتر به‌طور موقت تعداد توییت‌‌هایی را که کاربران می‌توانند ببینند محدود کرد و همین موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شد، تا جایی که بسیاری از آنها به‌دنبال پلتفرم جایگزین بودند. پس از نخستین راه‌اندازی تردز، بسیاری از کاربران توییتر برای خداحافظی با توییتر با رهبری آشفته ماسک به این پلتفرم رفتند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :