• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 20 تیر 1402
کد مطلب : 196986
+
-

باید فاصله بین مدیریت شهری و شهروندان را کاهش داد

توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران از دوشنبه تاریخی هفته آینده می‌گوید

باید فاصله بین مدیریت شهری و شهروندان را کاهش داد

آیین تجلیل از برگزارکنندگان افتتاحیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر و جشنواره‌های تابستانی روز گذشته با حضور مدیرعامل سازمان ورزش، جمعی از مدیران شهری و مسئولان این جشنواره برگزار شد. محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران خطاب به برگزار‌کنندگان افتتاحیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر و جشنواره تابستانی آرمان، گفت: «در توسعه ورزش همگانی و شهروندی اگر از 2‌کشور هند و چین به‌دلیل جمعیت بالایی که دارند، صرف‌نظر کنیم، می‌توان با افتخار عنوان کرد که در این زمینه در منطقه آسیا بی‌رقیب هستیم. اعتقاد داریم سازمان ورزش و مناطق ۲۲گانه بزرگ‌ترین کار را در حوزه ورزش همگانی انجام می‌دهند. مردم وقتی احساس کنند در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی شرکت می‌کنند و از همه مهم‌تر اینکه ما نیز احساس کنیم که این رویداد بزرگ را رقم می‌زنیم، اتفاقات بزرگی می‌افتد.»
توکلی‌زاده با بیان اینکه برگزارکنندگان جشنواره‌های تابستانی پیش‌قراولان ورزش همگانی در کشور هستند و یک هم‌افزایی در این زمینه ایجاد شده، تأکید کرد: «در قالب این جشنواره توانسته‌اید نزدیک به ۱۰‌درصد از جمعیت شهر تهران را با خود هم‌راستا کنید که عدد بزرگی است، آن‌هم در یک ابر‌شهر با ۷۰‌هزار هکتار که یک میلیون نفر آن هم در قالب یک رویداد ورزشی در کنار هم قرار گرفته‌اند.»
معاون شهردار تهران در ادامه اشاره‌ای هم به برنامه دوشنبه هفته آینده داشت و گفت: «قرار است قبل از شروع‌ ماه محرم، بزرگ‌ترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضاهایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج‌فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار می‌شود. دوشنبه هفته بعد یک روز تاریخی برای شهر تهران است که هم مردم حس ورزشی پیدا می‌کنند و هم رسانه‌ها این رویداد بزرگ را پوشش می‌دهند. به هر حال، نباید در سالن‌های ورزشی حبس شد؛ باید فضاهای جدیدی را فتح کرد و فاصله بین مدیریت شهری و شهروندان را کاهش داد.»
توکلی‌زاده در پایان هم گفت: «قهرمان شهر به‌دنبال این است که تمام امکانات ورزشی شهر در شمال و جنوب در دسترس همه باشد. معنای عدالت این است که هر چیزی در جای خود باشد. باید به افرادی که در محله‌ یا مناطق کم‌برخوردار هستند، بیشتر خدمت کنیم.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید