• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 18 تیر 1402
کد مطلب : 196778
+
-

با مردم/خدمات پست بسیار بی‌نظم و بی‌دقت شده است

اخیرا چندبار خرید اینترنتی داشتیم و بعد از گذشت 2هفته بسته‌هایم نیامد، بعد از مراجعه حضوری به منطقه پستی شهرک قدس درمنطقه ۱۴یا گفتند بسته گم شده یا پستچی نداریم. در یک مراجعه هم گفتند خودتان باید حضورا بسته را تحویل بگیرید و اگر ناراحتید با پست کار نکنید! حتی با توجه به نیاز به‌کار با پست و سفارش اینترنتی مجبور شدیم آدرس دیگری داده و در خانه‌ مادرم منتظر بسته‌مان باشیم، ولی باز همان اتفاق افتاد و بسته‌ای در کار نیست.این اتفاق برای همسایه‌های ما هم افتاد . درحالی‌که در سایت پست درج شده پستچی مراجعه کرد و گیرنده نبوده، نه پستچی به در منزل مراجعه کرده بود و نه حتی تماسی گرفته بودند. در کل متوجه شدیم به بهانه اینکه پستچی نداریم، بسته‌ها گم می‌شوند. لطفا پست را به وضع سابق بازگردانید که امین مردم بود و کمتر پیش می‌آمد بسته‌ای گم شود یا به مقصد نرسد.
رحمانی از تهران


تأخیر عمدی در پاسخگویی به 118برای کسب درآمد مخابرات است
سابق بر این در موقع تماس با تلفن اطلاعات تلفن ۱۱۸ مخابرات، بلافاصله تماس تلفنی برقرار می‌شد و اگر هم کمی خط اشغال بود، به‌هرحال به‌زودی انجام می‌شد، ولی مدت‌هاست پس از شماره‌گیری تلفن ۱۱۸ باید دقایق زیادی در انتظار نوبت برقراری تماس با اپراتور ۱۱۸ بمانیم. به‌نظر می‌رسد این تأخیر طولانی و انتظار برای وقت‌کشی و اتلاف وقت زیاد برای کسب درآمد بیشتر برای مخابرات است تا توجه به پولی شدن تماس با ۱۱۸ در سال‌های اخیر، همین تماس هم موجب کسب درآمد بیشتر برای مخابرات به قیمت اتلاف وقت گرانبهای مشترکین باشد.
محمود بلیغیان از اصفهان

پیامک

 همه رانندگان تاکسی عضو بیمه تأمین اجتماعی شوند
رانندگی آن هم با این وضعیت ترافیک و آلودگی هوا حقیقتا جزو سخت‌ترین و طاقت فرسا‌ترین مشاغل است. متأسفانه تعداد زیادی از رانندگان هنوز تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار نگرفته‌اند و ظاهرا علت آن هم اختلاف بین سازمان تاکسیرانی و تأمین اجتماعی است. با این وضعیت گرانی خصوصا در زمینه درمان، تأمین هزینه‌ها برای رانندگان کمرشکن شده است. درخواست داریم تا این 2 سازمان اختلاف نظرات خود را حل‌و‌فصل کنند تا بیش از این در حق این قشر زحمتکش اجحاف نشود.
گلدره از کرج

دلیل تراشی برای ارتکاب جرم عذر بدتر از گناه است
بزهکاران، خلافکاران و سارقان تا زمانی که گرفتار قانون و عدالت نشده‌اند به رفتارهای پرخطر و اعمال خلاف و غیراخلاقی خود ادامه می‌دهند و به قول معروف قانون را دور می‌زنند. اینها هنگامی که توسط عوامل فراجا یا مأموران آگاهی شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده می‌شوند، از ارتکاب اعمال خلاف خود پشیمان می‌شوند و اکثر آنان دلیل اعمال خلاف خود را معاشرت با رفیق‌های ناباب عنوان می‌کنند، در صورتی که خود مجرم، اصلی‌ترین عامل جرائم محسوب می‌شود. مجرمان کمتر برای جرم خود دلیل تراشی کنند.
فرقانی از تهران

قانونی برای حذف قوانین مزاحم تصویب کنند
با کند و کاو در قوانین مصوب به این نتیجه رسیده‌ام که ما بیش از حد قانون داریم. قانون‌هایی که به دلایلی بعضاً موجه در مقطعی از زمان وضع شده‌اند و حالا با توجه به تغییر شرایط و اولویت‌ها تنها هنرشان این است که مزاحم مردم و حتی خود مسئولان باشند، شاید راه‌حل این باشد که حالا قوانینی وضع کنیم که بتوان به پشتوانه آنها این قوانین مزاحم را از سر راه توسعه کشور حذف کرد.
بریمانی از تهران

پیام
خیابان شهدا در محله میخچه گران گرگان نیازمند پل عابر پیاده است

از سازمان ترافیک شهرداری گرگان تقاضا داریم به خواسته ساکنان محله میخچه گران شهرستان گرگان در استان گلستان توجه کنند و برای پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی، ساخت و نصب پل عابر پیاده، در خیابان شهدا، لاله ششم، محله میخچه گران را در دستور کار خود قرار دهند
الناز قاسمی از گرگان
 
ساختمانی واقع در کوچه پزشک خیابان کریمخان پیاده‌رو را تصرف کرده است
ساختمانی به نام حافظ شمالی نبش کوچه پزشک خیابان کریمخان احداث شده که دیوارهای اطراف آن حدود 50سانت از یک کوچه 1متری را اشغال کرده است. به‌طوری که اگر یک موتور سیکلت هم در این کوچه پارک شود دیگر عبور و مرورعابرین پیاده عملا غیرممکن خواهد شد. واقعا جای تعجب است که ساخت چنین ساختمانی چطور مجوز گرفته است. این ساختمان هم اصول ساخت‌وساز را رعایت نکرده و هم حقوق شهروندان را زیر پا گذاشته است. توقع می‌رود هر چه زودتر کارشناسانی برای بازدید و اصلاح این ساختمان به محل اعزام شوند تا مشکل ساکنان و عابران حل شود.
شهیدزاده از تهران

جلوی ورود موتورسیکلت به تونل‌های شهری را بگیرند
برای حفظ جان راکبان موتورسیکلت از ورود آنان به تونل‌های شهری جلوگیری شود. چندی قبل یک موتورسوار در داخل تونل شهری دچار وضعیت اورژانسی شد و ضمن ایجاد خطر برای خودش باعث کندی حرکت خودروها در تونل شد. تا اورژانس بیاید و به وضعیت وی رسیدگی کند عده بیشتری در تونل اذیت شدند. به‌صورت بسیار قاطع باید جلوی ورود همه موتورسیکلت‌ها به تونل‌های شهری را بگیرند.
بهمن دار از تهران










 

این خبر را به اشتراک بگذارید