• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 12 تیر 1402
کد مطلب : 196215
+
-

با مردم/شهرستان رودبار پایانه مسافربری ندارد

به‌رغم اینکه تردد مسافر در شهرستان رودبار زیاد است متأسفانه این شهر پایانه مسافربری مختص اتوبوس یا تاکسی ندارد. این موضوع از یک طرف باعث سردرگمی و بی‌نظمی شده و از طرف دیگر راه را برای سودجویی عده‌ای که با ماشین‌های شخصی کار می‌کنند فراهم کرده است.ضروری است که هر چه زودتر در این شهرستان یک پایانه مسافربری که تحت نظارت شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی کار می‌کند راه‌اندازی شود تا هم تردد مسافرین سروقت و با نظم و ترتیب باشد و هم با تعیین نرخ مصوب و قانونی از سوی این پایانه بساط سودجویان برچیده شود.
رودباری از رودبار

پارک خودرو در چهارسوی میدان هلال‌احمر اعمال قانون شود
با اینکه پارک خودرو در 4 جهت میدان هلال احمر در نارمک با نصب تابلوهای پارک مطلقا ممنوع و حمل با جرثقیل اطلاع‌رسانی شده اما خودروهای بسیاری در این مسیرها پارک می‌کنند. این پارک کردن به‌خصوص در دوسوی خیابان گلستان بسیار دردسر‌ساز است و باعث قفل شدن ترافیک می‌شودر. تقاضا می‌شود پلیس خودروهای بی‌توجه به علائم رانندگی اطراف میدان را اعمال قانون کرده و در صورت تکرار تخلف آنها را به پارکینگ منتقل کند.
صاحب‌نژاد از تهران

پیامک
مطالبات کشاورزان مازندرانی پرداخت شود
حدود یک‌ماه پیش جهادکشاورزی استان مازندران از کشاورزان خواست تا پس از برداشت محصول خود، آن را به این اداره تحویل دهند.ما هم به‌عنوان کشاورز این کار را انجام دادیم اما متأسفانه هنوز هیچ مبلغی بابت تحویل محصول به ما پرداخت نشده است.خلف وعده این سازمان در پرداخت مطالبات کشاورزان باعث شده که این قشر تحت فشار مالی باشند و برای گذران زندگی زیر بار قرض بروند.از مسئولان این سازمان درخواست داریم تا هر چه زودتر به وعده خود عمل کنند.
میرمطلبی از مازندران

وعده پرداخت مطالبات کادر درمانی قم همچنان عملی نشد
برای چندمین بار در تاریخ 23خردادماه رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی قم وعده پرداخت مطالبات کادر درمانی بیمارستان‌ها را داد ولی تا این لحظه این وعده عملی نشده است درحالی‌که حدود ۶‌ماه اضافه کار و ۱۲‌ماه کارانه پرسنل عقب افتاده و همچنین پول لباس به کسی پرداخت نشده است. البته برنامه پرداختی پزشکان و کارکنان بخش اداری دانشگاه، نسبت به سایر کارمندان شاغل در مراکز درمانی، منظم‌تر است. ولی آیا درست است که 6‌ماه معوقات حقوق به قوت خود باقی بماند.از شما عزیزان تقاضا داریم که این موضوع را برای منظم شدن پرداختی کارکنان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی، پیگیری نمایید.
رهبرزارع از قم


 

این خبر را به اشتراک بگذارید