• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 10 تیر 1402
کد مطلب : 196000
+
-

با مردم/شاخ و برگ‌های اضافی درختان کیان شهرهرس شوند

شاخ وبرگ اضافی و انبوه درختان برخی از کوچه‌ها و خیابان‌های واقع در ضلع شمال غربی میدان امام‌رضا(ع) جنب ناحیه5 شهرداری منطقه کیان شهر، مانع از دید کافی و درست خودروهای عبوری می‌شود و این مسئله می‌تواند منجر به تصادف و حادثه شود.درختان خشکیده‌ای هم در این کوچه‌ها و خیابان هاوجود دارند که درصورت وزش یک باد شدید و یا توفان، افتادن‌شان‌موجب بروز خسارات مالی و جانی خواهدشد.از شهرداری منطقه درخواست داریم تا شاخه‌های اضافی و درختان خشک این محدوده را هر چه زودتر هرس کند.
حافظی از تهران

جوی‌های آب منطقه18نیازمند نظافت فوری است
اکثر جوی‌های آب منطقه18 به‌خصوص خیابان شهید رجایی، بسیارکثیف وآلوده‌اند.به‌طوری که در اکثر مواقع سال خصوصا فصل گرما و تابستان به جولانگاه موش‌ها و سوسک‌ها تبدیل می‌شوند.این وضعیت برای ساکنان بسیار آزاردهنده شده است. از شهرداری منطقه درخواست داریم تا هر چه زودتر نسبت به نظافت این جوی‌ها اقدام کنند.
شهروندی از تهران

پیامک
سرویس‌های بهداشتی قطارها وضع مناسبی ندارند

قیمت بلیت قطارها با آغاز سال جدید و حتی گاهی در طول سال افزایش پیدا می‌کند درحالی‌که خدمات و امکانات آنها هنوز مثل چند دهه قبل است. به‌طور مثال وضعیت سرویس‌های بهداشتی آنها اصلا مطلوب نیست.جدای ازعدم‌نظافت درست و مرتب، فضای بسیار کوچکی دارند که این موضوع برای افراد با وزن بالا و یا سالمندانی که محدودیت حرکت دارند موجب گرفتاری و دردسر است. روشویی هم بسیار کوچک است و همین موضوع باعث ریختن آب به اطراف و خیس شدن لباس مسافران می‌شود. از مسئولان راه‌آهن درخواست می‌کنیم تا با اصلاح این وضعیت رضایت خاطر مسافران را فراهم کنند.
پناه‌جو از مشهد

علت افزایش نجومی قیمت مصالح ساختمانی چیست؟
من از سازندگان آپارتمان در شهر تهران هستم و سال‌هاست که به این شغل اشتغال دارم. اخیرا و درکمال ناباوری قیمت مصالح ساختمانی خصوصا بتن 3برابر افزایش پیدا کرده است! دلیل این افزایش بی‌رویه و ناگهانی چیست؟ این موضوع هم محاسبات ما به‌عنوان سازنده را بر هم می‌زند و هم محاسبات خریدار و متقاضی را.مسلما با این افزایش قیمت ما نمی‌توانیم به تعهدمان به مشتری عمل کنیم.این که گرانی و تورم در همه زمینه‌ها وجود دارد به جای خود اما 3برابر شدن قیمت‌ها واقعا توجیهی ندارد و به‌نظر می‌رسد عده‌ای در این میان درصدد سودجویی از آب گل آلود هستند.
دلاوری از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید