• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 7 تیر 1402
کد مطلب : 195885
+
-

پای فینال با سوباسا!

پس از پیروزی سخت اما دلچسب مقابل یمن در پنالتی‌ها، تیم ملی نوجوانان ایران ظهر فردا در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به زمین مسابقه خواهد رفت. اگر ایران برنده این نبرد باشد، در آخرین مسابقه جام به میدان خواهد رفت. در غیر این صورت پسران حسین عبدی باید خودشان را برای نبرد رده‌بندی آماده کنند. با توجه به قطعی‌شدن صعود هر دو تیم به جام‌جهانی، اضطراب بازیکنان در این مسابقه کمتر خواهد بود اما ایران و ژاپن فردا رقابت سخت و جذابی برای رسیدن به فینال جام ملت‌ها دارند.

  رو‌در‌روی بهترین تیم جام
حریف فردای تیم ملی بدون اغراق بهترین تیم این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌رود. ژاپن این مسابقه‌ها را با تساوی روبه‌روی ازبکستان شروع کرد. آنها سپس 4گل به ویتنام زدند و در یک مسابقه بسیار عجیب، هند را با نتیجه 8بر4 شکست دادند. هند همان تیمی است که به‌سختی و تنها با یک گل مقابل ازبکستان بازنده شد. اوج هنر سامورایی‌ها در یک‌چهارم نهایی رقم خورد؛ جایی که توانستند استرالیا را با نتیجه 3بر یک شکست بدهند. جالب است بدانید که ژاپن در فهرستش چند بازیکن 15ساله دارد اما همه نفرات این تیم، در عضویت تیم‌های حرفه‌ای این کشور قرار دارند.

  این یک فینال زودرس است
نبرد ایران و ژاپن، می‌توانست در فینال جام اتفاق بیفتد؛ چرا‌که هر دو تیم کاملا در قواره قهرمانی هستند. دیگر بازی نیمه‌نهایی بین کره‌جنوبی و ازبکستان برگزار می‌شود. کره در دور گروهی مقابل ایران شکست خورد و ازبکستان هم تیمی مهارنشدنی نشان نداده است و در نتیجه برنده دیدار ایران و ژاپن شانس بسیار خوبی برای تصاحب جام قهرمانی خواهد داشت. با توجه به عملکرد عالی سنگربان ایران در پنالتی‌های دیدار با یمن، کشیده‌شدن بازی به ضربات پنالتی نیز به سود پسران حسین عبدی خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :
پای فینال با سوباسا!