• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 7 تیر 1402
کد مطلب : 195813
+
-

با مردم/تقدیر از مدیریت و کادر آموزش‌وپرورش مدرسه تشیع

من یکی از والدینی هستم که فرزندم در مدرسه تشیع واقع در منطقه 19 تهران تحصیل می‌کند. می‌خواهم به نمایندگی از سایر والدین از حمایت‌های دلسوزانه و بی‌دریغ مدیریت محترم این مدرسه و توجه و رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان خصوصا در زمینه اخلاقی و پرورشی سپاسگزاری کنم. حقیقتا کادر آموزش‌وپرورش این مدرسه نهایت تلاش خود را جهت ارتقای سطح تحصیلی و اخلاقی دانش‌آموزان به‌کار می‌بندد. ضمن عرض خداقوت، آرزومندیم که عملکرد این مدرسه الگویی برای سایرین باشد.
جمعی از اولیای دانش‌آموزان مدرسه تشیع

ساعت حرکت قطارهای تهران و حومه به حالت قبلی بازگردد
اخیرا ساعت حرکت قطارهای تهران و حومه در مسیر تهران به پرند از ساعت 9:30 صبح به ساعت 10:40 تغییر پیدا کرده است. این تغییر باعث شده که مسافرانی که ساعت ۸ صبح از مسیر دیگری به ایستگاه آمده‌اند تا از این قطار ادامه مسیر بدهند، 2ساعت و 40دقیقه منتظر بمانند. بهتر است ساعت حرکت قطار 7:50 تهران به پرند را به 8:30 تغییر بدهند. لطفا توجه شود.
محمد فرشیدی از پرند

پیامک
اجرا‌نشدن طرح کالابرگ الکترونیک در زنجان و همدان

از زمان اعلام آغاز طرح کالابرگ الکترونیک جایی در زنجان برای خرید کالا‌های یارانه‌ای معرفی نشده است. خواهر و برادرم نیز که در همدان هستند از نبودن جایی برای خرید کالای یارانه‌ای در همدان خبر داده‌اند و گویا 2 استان همدان و زنجان در اجرای این طرح فراموش شده و خیلی‌ها سرگردان شده‌اند.
سلمان‌زاده از زنجان

تقاطع خیابان فرجام نیازمند چراغ قرمز و سرعت‌گیر
خیابان فرجام تقاطع هنگام واقع در منطقه 4شهرداری تهران احتیاج به چراغ قرمز و نصب سرعت‌گیر دارد. متأسفانه به‌دلیل نبود همین ادوات ساده هر روز تصادفات جرحی و مالی در این تقاطع رخ می‌دهد. عابران هم همواره نگران تصادف هستند.
سپاسدار از تهران

فرهنگسازی دینی درخصوص حجاب کارساز است
تجربه، عقل، دین و منطق حکم می‌کند که در مورد حجاب فرهنگسازی دینی وسیع صورت گیرد که در طول زمان قطعا کارایی خواهد داشت.
رحمانی از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید