• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
سه شنبه 6 تیر 1402
کد مطلب : 195697
+
-

نکته بازی/ هی اشتباه کن، هی عذر بخواه!

داستان سعید آقایی هم بامزه است؛ ! زمانی که او در سپاهان عضویت داشت، یک عکس عجیب در فضای مجازی منتشر کرد که به‌نوعی توهین به پرسپولیس محسوب می‌شد. بعد اما یحیی گل‌محمدی این بازیکن را خواست و او هم با عذرخواهی از هواداران، سرخپوش شد. زمان عضویت آقایی در پرسپولیس، شاهد توهین او به هواداران تراکتور بودیم که خیلی سروصدا راه انداخت و منجر به شکایت باشگاه تبریزی از این بازیکن شد. با این حال چرخ روزگار گشت و آقایی جذب همین باشگاه تراکتور شد. او حالا استوری عذرخواهی منتشر کرده، بلکه بخشیده شود. آیا بهتر نیست کلا به کسی توهین نکنید که ناچار به عذرخواهی هم نشوید؟

حالا آرام به‌خودش بگو
شجاع، مدافع پیشین پرسپولیس در نهایت به جمع سرخپوشان تبریزی پیوست. با انتشار عکس شجاع کنار زنوزی، خیلی‌ها یاد حملات لفظی خلیل‌زاده به مالک تراکتور افتادند. موضوع مربوط به زمانی می‌شد که زنوزی به شکلی عجیب روی آنتن زنده نام پرسپولیس را تحریف می‌کرد و در دفاع از خودش هم می‌گفت اسم این تیم خارجی است! البته آن زمان خیلی‌ها به زنوزی تذکر دادند نام خود تراکتور هم خارجی است. در همین راستا شجاع روی آنتن زنده و بعدتر به شکلی تند در اینستاگرام جواب زنوزی را داد. حالا هم چیزی نشده؛ انتقادت را آرام در گوش خودش بگو!

ما کجاییم، تو کجا؟
 این روزها حرف و حدیث‌های زیادی در مورد احتمال حضور الگری، سرمربی یوونتوس روی نیمکت الهلال به گوش می‌رسد. گویا باشگاه عربستانی چندین پیشنهاد هم به الگری داده که این مربی آنها را رد کرده.  نکته جالب توجه به موضع منفی و تند و تیز اغلب هواداران الهلال در این مورد مربوط می‌شد. آنها با توجه به نتایج ضعیف یوونتوس در فصل گذشته حاضر نبودند کسی را در تیم‌شان ببینند که سابقه بارها قهرمانی در لیگ ایتالیا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد! هواداران الهلال خواهان مربی بهتری هستند، حالا مقایسه کنید مثلا با هواداران استقلال که برای ساپینتو طرح موزاییکی می‌زنند؛ کسی که طی 10سال در 12تیم کارکرده و تقریبا هیچ موفقیتی هم نداشته است!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید