• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 3 تیر 1402
کد مطلب : 195491
+
-

با مردم/کشاورزان دهلرانی گندم دادند، ‌پول نگرفتند

عده‌ای کشاورز در دهلران از استان ایلام هستیم که ۵۰ روز است گندم خود را تحویل داده‌ایم، اما تا این لحظه هنوز یک ریال پول نگرفته‌ایم. درحالی‌که در استان خوزستان کشاورزانی که گندم تحویل داده‌اند پول گندم خود را کامل گرفته‌اند. بابت کارگر، ماشین‌آلات، حمل بار، بذر و کود و ... بدهکاریم و مدام با ما تماس می‌گیرند. بانک هم می‌گوید پولی در کار نیست. اصلا گندم‌هایمان را به ما بازگردانید. خودمان می‌فروشیم. آیا همچنان باید اعتماد کرده و گندم‌هایمان را پیش‌فروش کنیم؟ از خجالت گوشی‌هایمان خاموش است. صدای ما کشاورزان را به گوش مسئولان برسانید.
رمضانی از دهلران

افزایش موتورهای برقی مورد حمایت قرار گیرد
چند وقتی است تعداد موتورسیکلت‌های برقی در شهر رو به افزایش است که بسیار نیکوست. با توجه به دارابودن محاسن و فواید این موتورها که آلایندگی‌زدایی درصدر آن است، چرا همچنان تولید نوع بنزینی ادامه دارد و چرا افزایش تولید و فروش موتورهای برقی و شارژی مورد حمایت قرار نمی‌گیرد.
عسگرآبادی از تهران

پیامک
وضعیت اجتماعی و امنیتی پارک لاله نیازمند توجه جدی است

زمانی پارک لاله فضایی خانوادگی و ایمن بود که بارها با خانواده در آن ساعات خوشی را گذرانده بودیم. متأسفانه اخیرا این پارک تبدیل به پاتوق افرادی خاص شده و گوشه و کنار پارک صحنه‌های نامناسب مقابل چشم خانواده‌ها به نمایش در می‌آید. اراذل و افراد معتاد در پارک زیادند و تعداد گربه‌ها چند برابر تعداد حاضران در پارک است. حیف از این فضای سبز قدیمی و درخشان که به این وضعیت دچار شده است. لطفا و لطفا این پارک را پاکسازی کرده و به خانواده‌ها بازگردانید.
رادمردی از تهران

مخابرات جاسک خطوط تلفن ثابت واگذار کند
مخابرات شهرستان جاسک استان هرمزگان باید اهتمام ویژه‌ای در واگذاری خط تلفن ثابت به متقاضیان منازل آپارتمانی جدید داشته باشد و از انفعال و عدم‌پاسخگویی مناسب در بیاید. واگذاری تلفن ثابت یکی از نیازهای اولیه است که سازوکار واگذاری و دایر کردن آن بسیار ساده است و معلوم نیست چرا در واگذاری آن در جاسک تعلل می‌شود.
زارعی از بندر جاسک



 

این خبر را به اشتراک بگذارید