• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
جمعه 2 تیر 1402
کد مطلب : 195416
+
-

معرّف سرگرمی جمعه باشید!

محمد مهدی رنجبر ، کارشناس سرگرمی

سلام. ششمین شماره از سرگرمی‌های جمعه هم منتشر شد. این ویژه‌نامه جمعه‌ها که به گمانم هنوز هم نسخه چاپی آن فقط به دست مشترکین همشهری می‌رسد و بقیه علاقه‌مندان از طریق وب‌سایت همشهری‌آنلاین باید آن را مطالعه‌ کنند،  در ابتدا بی‌مقدمه و بدون تبلیغ خاصی، پیشنهادی برای  سبک زندگی مردم فرهیخته‌ای شد که دوست دارند اوقات فراغت‌شان را به شکل سالم و مفیدی پُر کنند. امیدوارم این صفحه به همین زودی‌ها بتواند طرفداران پر و پا قرص خودش را پیدا کند.
اگر از «جدول کلمات» جدید فلش‌داری که می‌بینید لذت می‌برید، اگر از پیدا کردن تصویر در «نقش‌یابِ شماره» ذوق می‌کنید و حال خوبی از پیدا کردن مسیر دارید، اگر «کتاب‌شنوی» را دوست دارید و موجب افزایش علاقه شما به کتاب‌های چاپی یا صوتی شده است، اگر با ساختار ساده‌ مسابقه سه‌کلمه‌ای«واژه‌بازی» ارتباط برقرار می‌کنید، اگر از پیچیدگی و گاهی بامزگی «معمای هوش» رضایت دارید، اگر تیزبینی شما در سرگرمی «تیزبین» برایتان جالب بوده است، اگر با یکی از انواع چهار سودوکو، منطق‌تان را تقویت می‌کنید یا اگر از ستون آموزش سودوکو یا ویدئوی رایگان تهیه شده برای آن درس می‌گیرید، این تجربه را به دیگران منتقل کنید و آن‌ها را از این فرصت آگاه کنید.
مطمئن باشید که ما کلی ذوق می‌کنیم که رسانه‌ای باشیم که در این شرایط نه چندان جالب معیشتی، لحظاتی کوتاه را برای شما مفرّح و جذاب کنیم و البته خبر داریم که حساسیت و هیجان مخاطبی که دل به سرگرمی‌ می‌بندد، نباید با بی‌تفاوتی پاسخ داده شود.
موفق و پیروز باشید، و حرفه‌ای.

این خبر را به اشتراک بگذارید