• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 30 خرداد 1402
کد مطلب : 195031
+
-

شوک کامران به کشتی

مصدومیت کهنه قهرمان جهان تشدید شده و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد را نگران کرده است

شوک کامران به کشتی

مصدومیت کامران قاسمپور، بدترین خبر برای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد محسوب می‌شود، کادری که فقط زمان می‌خرد تا با درخشش کشتی‌گیرانش در مسابقات جهانی 2023از فشار نتایج ضعیف قهرمانی آسیا خارج شود.
کامران قاسمپور دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2021و 2022در فکر هت‌تریک مدال طلا در مسابقات جهانی بود که با مصدومیت شدید کشاله ران روبه‌رو شد. قاسمپور طبق چرخه انتخابی تیم ملی قرار بود با نفر اول جام تختی بر سر دوبنده تیم ملی مبارزه کند که با انصراف محمدمبین عظیمی (نفر اول جام تختی) ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی 2023شد. درست است که او به راحتی به دوبنده تیم ملی رسید ولی روز گذشته مصدومیت شدیدش شوک بزرگی به تیم ملی ایران وارد کرد و همه خوش‌شانسی‌هایش در کسب دوبنده تیم‌ملی را از یاد برد. او دیروز حین تمرین از ناحیه کشاله شدیدا مصدوم شد و وضعیت دقیقش پس از گرفتن MRI مشخص می‌شود.
مصدومیت قاسمپور قدیمی است و او به همین دلیل از مسابقات رنکینگ قرقیزستان کنار گذاشته شد. حالا مصدومیت کهنه قهرمان جهان تشدید شده که همین مسئله باعث نگرانی شده است. کامران قاسمپور در حضور کاکس آمریکایی 2بار طلای وزن 92کیلوگرم را کسب کرد و امسال که کاکس در ترکیب تیم ملی آمریکا حضور ندارد، پیش‌بینی می‌شد او سومین طلایش را خیلی راحت‌تر در صربستان کسب کند. ولی حالا بدشانسی مصدومیت گریبانگیرش شده است. با این مصدومیت و غیبت قاسمپور در مسابقات جهانی باید گفت کادر فنی هیچ طلای تضمین‌شده دیگری در چنته ندارد. در هر وزن کشتی‌گیران ایران حداقل یک رقیب دارند که شکست را در مقابل آنها تجربه کرده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید