• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 29 خرداد 1402
کد مطلب : 194920
+
-

نکته بازی/ پس تقصیر شما نیست

به‌نظر می‌رسد قرار نیست سریال فرافکنی و شانه خالی کردن در استقلال پایان بپذیرد. در شرایطی که مدیران فعلی و سابق باشگاه حسابی با هم درگیر هستند، میثم منیعی به‌عنوان مشاور مصطفی آجورلو وارد کارزار شده و توپ را توی زمین رئیس سازمان خصوصی‌سازی انداخته است. منیعی اظهاراتش را با جمله بسیار آشنا و تکراری «نمی‌خواستند استقلال قهرمان شود» آغاز کرده و در ادامه پرده از اسرار مهمی در این زمینه برداشته است: «قربان‌زاده پرسپولیسی بود و رسما با من کری می‌خواند. اصلا یک‌بار به من گفت چطوری 6تایی؟» خب پس پشت پرده ناکامی استقلال مشخص شد. دلیلش این بوده که رئیس خصوصی‌سازی با مشاور آجورلو کری می‌خوانده؛ به همین دلیل هم قرارداد معمولی‌ترین بازیکنان استقلال ناگهان چند برابر شد و یک کوه از بدهی در باشگاه باقی ماند!

خدایا تحمل نداریم!
افتضاح است آقا، افتضاح. یعنی یک چیزی می‌گوییم، یک چیزی می‌شنوید. هر سایت و صفحه و روزنامه‌ای را که باز می‌کنی، پر است از شایعات جورواجور در مورد انتقال مهدی طارمی به تیم‌های دیگر. هر 5دقیقه یک خبر جدید می‌آید. فنرباغچه، گالاتاسرای، الهلال، النصر، میلان، مارسی، منچستریونایتد و... یکی از سایت‌ها هم که کلا بخش ویژه طارمی راه انداخته و به تنهایی نصف شایعات مربوط به این بازیکن را پوشش می‌دهد. جالب اینجاست که همین سایت، بین تمام اخبار ضد‌و نقیض خود روزی 3بار هم به مهاجم بوشهری توصیه می‌کند در پورتو بماند و آنجا اسطوره شود! طبیعتا این داستان تا زمان تعیین تکلیف قطعی طارمی ادامه خواهد داشت. خدا به ما مخاطبان صبر بدهد که حقیقتا دیگر حوصله‌مان سر رفته است. در مورد انتقال مسی هم اینقدر خبر نبود!

آنجا هم می‌توانی گل نزنی!
صندلی‌بازی سرمربیان لیگ برتری همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین نمونه از این دست، مجتبی حسینی، سرمربی فصل پیش پیکان جای مهدی رحمتی را روی نیمکت آلومینیوم اراک گرفت. اتفاقا اگر از ما بپرسید، این خیلی انتخاب خوب و برازنده‌ای است. به این ترتیب سرمربی تیمی که ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر را داشت، راهی تیمی می‌شود که دومین خط حمله ضعیف لیگ را به نام خودش ثبت کرده بود! پارسال پیکان رکورد تاریخی و حیرت‌انگیز 12گل زده در 30بازی را به ثبت رساند و عجیب اینکه با چنین کارنامه‌ای، حسینی چندین پیشنهاد از تیم‌های مختلف، حتی تیم ملی امید داشت. نهایتا او راهی آلومینیوم شد که پارسال 20گل زده داشته است. به‌نظر می‌رسد حسینی در اراک هم کار دلخواهش را دارد و راحت می‌تواند گل نزند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید