• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 28 خرداد 1402
کد مطلب : 194821
+
-

نکته بازی/ بله خب، فدای سرتان!

موضوع گل خوردن‌های پیاپی تیم ملی حسابی بحث‌برانگیز شده و نگرانی‌هایی به‌وجود آورده است. از زمان حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت، این تیم نتوانسته دروازه‌اش را در هیچ مسابقه‌ای بسته نگه‌دارد. مسئله چنان حاد است که کادرفنی تیم ملی هم گفته آن را بررسی می‌کند، اما هادی شکوری، بازیکن پیشین استقلال نقطه‌نظر دیگری دارد: «این موضوع خیلی اهمیت ندارد زیرا ترکیب تیم ملی ثابت نیست و بچه‌ها مدام تغییر می‌کنند. متأسفانه عده‌ای دنبال بهانه‌جویی هستند.» بله خب، واقعا یک عده الکی دنبال بهانه گرفتن از زمین و آسمان هستند. چه اهمیتی دارد که ما از تیم‌هایی در سطح افغانستان و قرقیزستان گل می‌خوریم یا روسیه و کنیا بعد از کلی تعلیق و تحریم دروازه ما را باز می‌کنند؟ حالا حتما بعدها جلوی کره و ژاپن کلین‌شیت خواهیم کرد!

لابد پول لازم دارند
آرای انضباطی هفته آخر لیگ منتشر شده که یکی از عجیب‌ترین آنها به دیدار استقلال و تراکتور مربوط می‌شود. این بازی را آبی‌ها 7بر یک به سود خود به پایان بردند و البته آرش قادری از تیم حریف با دریافت 2کارت زرد اخراج شد. قادری کارت دومش را به‌دلیل گرفتن یک موقعیت گل از ارسلان مطهری دریافت کرد و حالا کمیته انضباطی او را مجازات کرده است. در حکم کمیته آمده: «آرش قادری به‌خاطر سلب موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج شد، باید ۱۰۰میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.» این در حالی است که این قبیل خطاهای فنی در فوتبال رایج است و بازیکن در همان زمین با کارت‌های رنگی داور تنبیه شده است. احتمالا فدراسیون پول لازم دارد که از این اتفاق هم درآمدزایی می‌کند!

انتخاب اصلح که خود شمایی!
سرگیجه انتخاب سرمربی در استقلال همچنان ادامه دارد. در شرایطی که گفته می‌شد روز شنبه قطعا سرمربی جدید برگزیده خواهد شد و حتی علی امیری، معاون باشگاه هم خیلی محکم روی این موضوع تأکید کرد، نهایتا حجت کریمی سرپرست باشگاه خطاب به هواداران یک استوری گذاشت و زمان بیشتری طلب کرد. او از هواداران خواسته صبور باشند تا استقلال بتواند انتخاب اصلح را انجام بدهد. کریمی نوشته رسیدن استقلال به جایگاه اصلی‌اش با انتخاب‌های هیجانی و عجولانه میسر نیست. این در حالی است که خود مدیران باشگاه داوطلبانه از روز شنبه به‌عنوان زمان معرفی سرمربی یاد کرده بودند. به‌طور کلی اما «انتخاب اصلح» فقط خود آقای حجت کریمی؛ کسی که به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره آن همه اشتباه را در باشگاه دید و جیک نزد و حالا تبدیل به منتقد شده است!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید