• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 28 خرداد 1402
کد مطلب : 194819
+
-

پنجره نیمه‌باز

با وجود آغاز نقل‌وانتقالات تابستانی، هنوز بازار داغ نشده است

پنجره نیمه‌باز

با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، تکاپوی بیشتری در بازار فوتبال ایجاد شده اما بیشتر اخبار به شایعات اختصاص دارد. غیراز انتقال بلینگام به رئال‌مادرید، هنوز بمبی منفجر نشده است.

  بایرن
بایرن‌مونیخ به فعالیت نامنظم در بازار ادامه می‌دهد. این باشگاه خریدهایی می‌کند که نیازی به آنها ندارد. به‌طور مثال قرار است کایل واکر را از منچسترسیتی جذب کند، درحالی‌که کانسلو و پاوار را در همین پست دارد. کانسلو را احتمالا پس می‌دهد و پاوار هم شاید به لیورپول یا پاری‌سن‌ژرمن یا باشگاهی دیگر برود. آلمانی‌ها در پست هافبک دفاعی هم با وجود کیمیش جدایی‌طلب و گورتسکا ملقب به زوج کیمیتسکا دنبال هافبک دفاعی است. آنها از جذب دکلان رایس 100میلیون یورویی از وستهم ناامید شده و در رقابت با آرسنال پا پس کشیده‌اند. به گوندوغان هم نظر داشتند. برای پست وینگر هم با وجود بازیکنان متعدد در این پست دنبال کیه‌زا و بازیکنان دیگر هستند و کای هاورتس هم دیگر گزینه است، آن هم درحالی‌که کومان، سانه، مانه و گنبری در این پست حضور دارند. برای پست مهاجم شماره9و پر کردن جای خالی لواندوفسکی به اوسیمن و کولو موانی علاقه دارند اما قیمت هر دو مهاجم بالغ بر 100میلیون می‌شود. در دفاع میانی لوکاس ارناندس، دلیخت و اوپامکانو را دارند اما باز هم بازیکن می‌خواهند. بایرن‌مونیخ به توافق شخصی با کیم مین جائه، نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. مذاکرات مثبتی بین دوطرف انجام شده و قرارداد تا سال 2028مورد توافق قرار گرفته است. بایرن پیش از این به نمایندگان کیم مین جائه خبر داده بود که مشکلی برای پرداخت بند فسخ قرارداد او از ناپولی ندارد.

  مربیان
    مذاکرات پاری‌سن‌ژرمن و یولیان ناگلزمان به بن‌بست خورده و این مربی آلمانی هدایت پاریسی‌ها را برعهده نخواهد گرفت. طرفین پس از چند هفته مذاکره، در نهایت برسر جزئیات کلیدی به توافق نرسیدند و به همین‌خاطر روز جمعه با توافقی دوجانبه از ادامه مذاکره دست کشیدند. هنوز گالتیه اخراج نشده.
    با سقوط لستر به چمپیونشیپ یک سرمربی ایتالیایی دیگر هم استخدام شد. انزو مارسکا، مربی ۴۳ساله و ایتالیایی با امضای قراردادی ۳ساله به‌عنوان سرمربی تیم سقوط‌کرده لسترسیتی منصوب و جانشین دین اسمیت شد. مارسکا فصل قبل، یکی از دستیاران پپ گواردیولا در راه کسب 3گانه بود. پس از دورانی کوتاه در پارما (۲۰۲۱)، این دومین تجربه سرمربیگری مارسکا خواهد بود.
    شبکه الکاس قطر از اقدام باشگاه الاهلی عربستان برای آوردن مالدینی، اسطوره میلان به جده خبر داد و اعلام کرد او مدیر ورزشی این باشگاه می‌شود. مالدینی در انتهای فصل از مدیریت میلان کنار گذاشته شده بود.
    اوضاع بین آنچلوتی و هیأت مدیره رئال‌ به‌دلیل عدم‌خریدهای وعده داده شده خوب نیست. خواسته‌های آنچلوتی برآورده نشده؛ او هری کین را می‌خواست. با ادامه این روند ممکن است کارلتو تصمیم بگیرد از رئال جدا شود و به تیم ملی برزیل برود. زیدان برای جانشینی او آماده است.
    لوییس فیلیپ اسکولاری، سرمربی برزیلی به‌عنوان سرمربی جدید باشگاه اتلتیکو مینیرو منصوب شد.

  بازیکنان
    هکتور بیرین در آستانه پیوستن به رئال‌بتیس قرار دارد. بیرین به‌عنوان بازیکن آزاد به بتیس می‌پیوندد.
    احتمال خروج داوید دخه‌آ، بیش از ماندن او در منچستریونایتد است. دخه‌آ با اینکه دستکش طلایی این فصل لیگ برتر را ربود، عملکردش انتقادات فراوانی را به همراه داشت. دستمزد درخواستی بالای او این دروازه‌بان را به درهای خروجی نزدیک کرده است. منچستر برای این پست دنبال داوید رایا از برایتون است اما باید با تاتنهام رقابت کند. اونانا هم در لیست است. اینتر با پیشنهادهای زیر ۵۰میلیون یورو، پای میز مذاکره نخواهد نشست.
    چلسی پیشنهاد آرسنال برای جذب کای هاورتس را رد کرده است. کای هاورتس علاقه دارد به آرسنال منتقل شود اما چلسی مایل به فروش او نیست. پیش از این انتقال این آلمانی به رئال هم منتفی شده بود.
    درصورت دریافت پیشنهاد مناسب و ٨٠میلیونی، ژانگ، رئیس اینتر مانعی برای جدایی نیکولو بارلا ایجاد نخواهد کرد. حداقل 3باشگاه لیگ برتری (چلسی، لیورپول و نیوکاسل) به جذب بارلا فکر می‌کنند.
    یاکوب بلاژیکوفسکی دقیقه17بازی دوستانه با آلمان از تیم ملی لهستان خداحافظی کرد. در زمان خروج او از زمین، علاوه بر هم‌تیمی‌ها و تماشاگران لهستانی، بازیکنان تیم ملی آلمان هم به تشویق بازیکن سابق دورتموند پرداختند.
    منچسترسیتی بعد از عدم‌تمدید قرارداد ایلکای گوندوغان، او را بازیکن آزاد اعلام کرد. بارسلونا مشتاقانه به‌دنبال گوندوغان است تا او را جایگزین بوسکتس کند. آرسنال نیز به این بازیکن علاقه دارد.
    سران میلان دیروز با نمایندگان ساموئل چوکوئزه، مهاجم باشگاه ویارئال برای جذبش دیداری داشتند. رئال هم برای جای خالی آسنسیو دنبال این بازیکن است؛ همان بازیکنی که این فصل بلای سختی بر سر مدافعان رئال آورده بود.
    کولیبالی، مدافع سنگالی چلسی پس از یک فصل حضور ناموفق در استمفوردبریج از این تیم جدا خواهد شد. اینترمیلان مقصد احتمالی این بازیکن است. الهلال عربستان هم او را می‌خواهد.
    لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال‌مادرید پیشنهاد الهلال به ارزش 200میلیون یورو برای 3فصل را رد کرد.
    گواردیولا، گواردیول را می‌خواهد اما لایپزیش برای فروش یوشکو گواردیول که هدف نقل‌و‌انتقالاتی منچسترسیتی است، 100میلیون یورو درخواست کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید