• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 27 خرداد 1402
کد مطلب : 194774
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WnmEJ
+
-

با مردم/زمان چراغ سبز خروجی شهرک خانه اصفهان افزایش یابد

مدت‌هاست چراغ قرمز خروجی شهرک خانه اصفهان به خیابان دوطبقه امام خمینی شهر بزرگ اصفهان، از خیابان خلیفه سلطانی یا گاز، پس از عبور فقط 3 تا 4 خودرو سریعاً قرمز می‌شود درحالی‌که این چهارراه شلوغ و تحت نظارت دوربین‌های کنترل ترافیکی است و همین باعث می‌شود رانندگان دچار تخلفات ناخواسته شوند و از طرفی این محدودیت زمانی چراغ سبز باعث ایجاد ترافیک همیشگی می‌شود. کافیست زمان چراغ سبز این چهارراه متناسب با ترافیک خودروها افزایش یابد.
محمود بلیغیان از اصفهان

تغییر نام مکرر خیابان‌های نارمک با چه هدفی است
فکر نمی‌کنم در هیچ محله‌ای از تهران به‌اندازه نارمک، اسم قدیمی خیابان‌ها تغییر کرده باشد، کسی هم از اسامی جدید استفاده نمی‌کند و تنها در برخی از نرم افزارهای مسیریاب اسامی جدید مشاهده می‌شود و کسی اسم جدید محلات را نمی‌گوید. من که چندین دهه است ساکن نارمک هستم اغلب اوقات اسامی را قاتی می‌کنم. سؤالم این است که مگر گلبرگ، هفت‌حوض، مهر، مرجان، جویبار، چمن، کامیاب، بهمن و... چه ایرادی داشتند؟
مزینانی از نارمک

پیامک
پس از چندمرحله واریز پول از مسکن ملی حذف شدیم

وضعیت مسکن ملی همچنان پر از ابهام است. ما سال۹۹ برای مسکن ملی در دماوند ثبت نام کردیم. طبق اعلام‌هایی که صورت می‌گرفت، چند مرحله پول واریز کردیم و سری آخر از پس تامین رقم خواسته شده برنیامدیم و به همین‌خاطر پیامک آمده که شما از طرح مسکن ملی حذف شدید، برای گرفتن وجوه واریزی خود به بانک مسکن مراجعه کنید. شما بگویید که این انصاف است که الان ما برویم و رقم سال 99 را از مسئولان بگیریم. با پول آن سال چه کنیم ؟ 10متر زمین هم نمی‌توان خرید. ما به امید
خانه دار شدن ثبت‌نام کردیم، اکنون پول‌هایمان را با یک چهارم ارزش به ما برگردانند؟ این عدالت است.
شهریاری از تهران

وضعیت سد امیرکبیر اطلاع‌رسانی و شفاف شود
مسئولان درخصوص وضعیت سد امیرکبیر و جاده چالوس و وضعیت آب اطلاع‌رسانی شفاف کنند و اجازه ندهند با شایعات و اخبار نادرست مردم مدام در نگرانی بمانند. اکنون چند روز است که ما در غرب تهران آب نداریم و کسی هم توضیح نمی‌دهد که این وضع تا کجا ادامه دارد.
ندیمی از تهران

پیام
چرا ساعت کار فروشگاه شهروند در سراسر شهر یکسان نیست

به‌نظر می‌رسد ساعت فروشگاه شهروند در همه نقاط شهر تهران یکسان نیست. در منطقه‌ای ساعت7 باز می‌شود در جایی دیگر ساعت8. در شعبه شهروند چیذر، یک روز ساعت7:30 فروشگاه باز می‌شود و روز دیگر ساعت۸ صبح. تازه در ساعت8 هم هنوز قفسه‌های فروشگاه خالیست و چیزی نچیده‌اند. پرسنل هم مشغول خوردن صبحانه هستند!
رحمتی از چیذر تهران

با مجرمان سارق و زورگیر برخوردهای بازدارنده شود
شرایط اقتصادی برای همه مردم سخت است ولی این دلیل نمی‌شود که هر کسی کم آورد تحت هر عنوان نظیر ورشکستگی، بیکاری، اعتیاد و هر بهانه دیگری دست به سرقت آن هم از نوع زورگیری بزند و اوقات مردم را بیش از پیش تلخ کند. چنین افرادی صلاحیت زندگی در بین مردم عادی جامعه را ندارند و باید با آنها به سخت‌ترین شکل ممکن برخورد شود نه اینکه به بهانه اینکه نخستین‌بارشان است آنها را ببخشند.
مسعود راد از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید