• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
جمعه 26 خرداد 1402
کد مطلب : 194639
+
-

بازار گل و گیاه شهید لشکری

ارائه خدمات در 2فاز

ارائه خدمات در 2فاز

پروانه بهرام نژاد

نسبتا جدیدترین بازار گل و گیاه غرب تهران است که در چند فاز به بهره‌برداری رسیده و از سال 1397رسما میزبان علاقه‌مندان به گل و گیاه است. بازار گل و گیاه شهید لشکری با همت بخش خصوصی و مشارکت شهرداری منطقه ۲۱ در یک زمان کم با هدف مهم دسترسی سریع و آسان شهروندان برای خریدی ارزان و باکیفیت و خدمات گل وگیاه و تجهیزات لازم راه‌اندازی و تجهیز شد.
به‌گفته متولیان بازار گل و گیاه شهید لشکری، این مجموعه ۳ فاز اصلی دارد که در حال حاضر ۲ فاز آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. فاز اول بازار شامل یک سالن مسطح یکپارچه با مساحت حدود 2هزار مترمربع است که در این قسمت انواع گل و گیاه آپارتمانی کم نور و پرنور، کاکتوس‌ها، بن‌سای، انواع درختچه، گیاهان سبز برگ و کلکسیونی و خدمات تزیین گل انواع گیاهان شاخه بریده مثل دسته گل، سبد گل، تاج گل، ماشین عروس و... عرضه می‌شود. در کنار اینها غرفه‌های ملزومات نگهداری گل و گیاه مانند انواع گلدان، سم، خاک و کود، لوازم باغبانی در این بخش دایر است.همچنین در بخش فضای باز بازار گل حدود 4هزار و 500متر مساحت برای گل و گیاه و درختان بیرونی اختصاص یافته است و خدمات طراحی و ایجاد و نگهداری و مرمت فضای سبز و همچنین ایجاد پالادیوم و دیوار سبز داخلی و روف گاردن را  ارائه می‌دهند.

  پارکینگ رایگان
در کنار اینها فاز ۲ بازار گل و گیاه شهید لشکری هم با هدف ارائه خدمات رفاهی به مراجعان ایجاد شده، شامل کارواش، کافه، سفره‌خانه سنتی و پارکینگ است که برای رفاه حال شهروندان و مشتریان پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۲۰۰ خودرو رایگان راه‌اندازی شده  و مورد استفاده قرار می‌گیرد. دسترسی به این بازارگل نیز راحت است و می‌توان از چند مسیر به بازارچه گل و گیاه شهیدلشکری رسید. برای استفاده از اتوبوس کافی است از پایانه میدان آزادی و اتوبوس‌های شهرک دانشگاه استفاده کنید. به‌دلیل قرارگرفتن این بازارچه در بزرگراه نیز به‌راحتی امکان استفاده از ماشین شخصی وجود دارد. پارکینگ بزرگ‌ بازارچه نیز حضور با وسیله‌نقلیه شخصی را راحت‌تر کرده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید