• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 24 خرداد 1402
کد مطلب : 194457
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/y8MOn
+
-

نیازمند مدیریت صحیح!

اولین واکنش باشگاه سپاهان به مباحث مطرح‌شده در یک برنامه تلویزیونی، احضارکردن شهریار مغانلو به کمیته انضباطی باشگاه بوده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد احتمال جدایی بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر از سپاهان وجود دارد. آیا شهریار فصل آینده نیز در این باشگاه توپ خواهد زد؟ آیا رقم قرارداد پیام نیازمند که این روزها بسیار جنجال‌ساز شده، در نهایت به شکافته‌شدن سقف بودجه از سوی باشگاه سپاهان منجر خواهد شد؟ چرا سپاهانی‌ها اصرار به تکذیب عدد و رقم‌هایی دارند که از سوی رسانه‌های پرتغالی تأیید شده است؟

  نیازمند؛ یک داستان پیچیده
براساس آنچه در برنامه فوتبال برتر مطرح‌شده و البته خشم سپاهانی‌ها را نیز به همراه داشته است، پیام نیازمند در ازای شهریار مغانلو به سانتاکلارا رفته و باشگاه سپاهان برای یک فصل استفاده قرضی از این بازیکن 400هزار دلار پرداخت کرده است. ظاهرا سپاهان برای خرید او به‌صورت قطعی در این فصل یک‌میلیون یورو به باشگاه پرتغالی داده است. رسانه‌های کشور پرتغال نیز این عدد را تأیید کرده‌اند اما خود باشگاه سپاهان پرداخت چنین رقمی را قبول ندارد. آنها به همین دلیل یک برنامه تلویزیونی را به حاشیه‌سازی علیه این باشگاه متهم کرده‌اند.

  نوابغ علم ریاضی
اگر این اعداد صحت داشته باشند، سپاهان برای پیام نیازمند مجموعا چیزی نزدیک به یک‌و‌نیم میلیون یورو پرداخته است! بازیکنی که تا همین 2سال قبل عضو باشگاه اصفهانی بود. شاید به‌خاطر همین نوع قراردادها و ماجرای مشابهی که برای مهدی قائدی اتفاق افتاد، حضور بازیکنان لژیونر به‌صورت قرضی در لیگ برتر ممنوع شده است. به هر حال، پرداخت چنین رقم‌های سنگینی برای بازیکنان قرضی با هیچ منطقی سازگار نیست. حتی علم ریاضی هم چنین چیزی را کاملا رد می‌کند!

  شهریار می‌رود؟
فصل گذشته رامین رضاییان در برنامه فوتبال برتر، از برخی اتفاق‌ها در پرسپولیس انتقاد کرد و در نهایت در فهرست مازاد قرار گرفت. شاید این اتفاق حالا برای شهریار مغانلو نیز تکرار شود. او البته هنوز یک سال با سپاهان قرارداد دارد اما با توجه به آقای گلی در لیگ برتر و پیشنهادهای حوزه خلیج‌فارس، احتمالا تصمیم به ترک این باشگاه خواهد گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید