• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 23 خرداد 1402
کد مطلب : 194393
+
-

مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه

افتخار خدمت به شهروندان در جشن‌های بزرگ مردمی امام‌رضایی‌ها

افتخار خدمت به شهروندان در جشن‌های بزرگ مردمی امام‌رضایی‌ها

برای برگزای جشن‌های بزرگ مردمی امام‌رضایی‌ها سازمان‌ها و نهادهای مختلف شهرداری تهران برای ارائه خدمت هرچه بیشتر به شهروندان از نخستین ساعت‌های آغازین این اجتماع بزرگ پای کار آمدند.  متروی تهران یکی از این مجموعه‌ها بود که با افزایش ساعت فعالیت مترو سهم بسزایی در جابه‌جایی و انتقال شهروندان داشت.

مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در این‌باره گفت: متروی تهران این افتخار را داشت تا در جشن‌های بزرگ مردمی همچون «اجتماع بزرگ امام‌رضایی‌ها» که به مناسبت سالروز میلاد ثامن‌الائمه(ع) با حضور پرشور و باشکوه شهروندان در میدان خراسان برگزار شد، در خدمت مردم خداجو و شریف پایتخت باشد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: تعداد قابل توجهی از شهروندان در این جشن بزرگ از خدمات رایگان مترو استفاده کردند و خوشبختانه این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری توانست در اقدامی هماهنگ در حوزه حمل‌ونقل عمومی شهر تهران، به نحو مطلوب در خدمت عاشقان امام رضا(ع) باشد.
 آمادگی کامل کارکنان و به‌کارگیری تمامی امکانات، انجام شد تا سرویس‌دهی مناسب و منظمی ‌به شهروندان در این اجتماع ارائه شود و با توجه به پایان ساعت بهره‌برداری از مترو در ساعت‌۲۲، در این روز به‌منظور افزایش رفاه حال مسافران ساعت سرویس‌دهی در خطوط یک، 2، 4، 6 و 7 تا ساعت ۲۳:۳۰ افزایش یافت تا جابه‌جایی شرکت‌کنندگان تسهیل شود. به‌علت استقبال مسافری در مجموع ۲۲ حرکت فوق‌العاده به‌منظور جابه‌جایی سریع‌تر مسافران انجام شد. البته معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت هم به مناسبت این اجتماع بزرگ برنامه‌هایی را درنظر گرفته بود که از آن جمله می‌توان به برپایی غرفه فرهنگی در ایستگاه متروی شهدای 17‌شهریور، اجرای گروه‌های سرود و همخوانی کشوری دانش‌آموزی، اجرای برنامه‌های هنری، فضاسازی ایستگاه‌های مترو با محوریت اجتماع امام‌رضایی‌ها و دهه کرامت و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی اشاره کرد. امیدوارم همواره این توفیق را داشته باشیم تا به‌عنوان خادم مردم بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم چرا‌که برگزاری این برنامه‌ها در تقویت روحیه دینداری و ایجاد محبت اهل‌بیت(ع) در دل نوجوانان و جوانان مؤثر است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید