• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 23 خرداد 1402
کد مطلب : 194392
+
-

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران:

عشق به امام رضا به وسعت ایران

عشق به امام رضا به وسعت ایران

میدان خراسان تهران در شب میلاد ثامن الحجج میزبان از همشهری‌هایی بود که دل در گرو امام رضا(ع) داشتند. جشن بزرگ امام رضایی‌ها یکی از برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت دهه کرامت بود. سازمان زیباسازی نیز همراه با سایر سازمان‌ها اقدام به فضاسازی محیطی فضاسازی محیطی به وسیله تابلو‌های تبلیغاتی در سطح شهر داشت.
همچنین کمپینی در بیلبورد‌های شهر تهران با رویکرد مهر خواهر و برادری اجرا شد. با رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در رابطه با برنامه‌های متنوع این مجموعه در دهه کرامت گفت‌وگو کرده‌ایم.

برنامه‌های دهه کرامت امسال، مثل بسیاری از موضوعاتی که در چند سال اخیر در تهران اتفاق افتاده نتیجه کار همه عناصر فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی است.همه با هم انرژی خود را معطوف این کردند که اتفاقی بزرگ رقم بخورد.  رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در رابطه با برنامه‌های این مجموعه گفت: جشن امام رضایی‌ها یکی از کارهای درخشان دهه کرامت بود.  مشارکت تمام عناصر فعال جبهه انقلاب در شکل‌گیری این رخداد بزرگ مؤثر بود. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: دهه کرامت بهانه خوبی برای من و همکارانم است تا بتوانیم در مورد سبک زندگی رضوی کار کنیم. یکی از نشانه‌هایی که در سبک زندگی رضوی در جامعه ما اهمیت دارد، موضوع مهر خواهر و برادری است. وقتی به تاریخ اسلام مراجعه می‌کنیم، چند خواهر و برادر هستند که عشق خواهر و برادری با نام آنها گره خورده است. بزرگوارانی مثل امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) و امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) که در دهه کرامت این مهر ارزشمند خواهر و برادری محور کار و چراغ راه ما بود. صیادی گفت: نخستین وظیفه ما در سازمان زیباسازی، فضاسازی محیطی به وسیله تابلو‌های تبلیغاتی در سطح شهر است.

کمپین  مهر خواهر برادری در سطح شهر تهران
مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت: مجموعه ما تصمیم گرفت کمپینی را در بیلبورد‌های شهر تهران با رویکرد مهر خواهر و برادری اجرا کند. تمام دستگاه‌های فرهنگی از این ایده استقبال کردند و پای کار آمدند. در دهه کرامت تصاویری از خواهران و برادران در حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س)در سطح شهر منتشر شد.

قدم اول عشق به امام هشتم است
 رضا صیادی در ارتباط با ایده جشن امام رضایی‌ها و چگونگی شکل‌گیری مقدمات این برنامه گفت: محوریت این برنامه با شهرداری تهران بود. ولی همه می‌دانیم که یک نهاد به تنهایی نمی‌تواند چنین شور و شوقی را در جامعه ایجاد کند. بی‌شک قدم اول عشق به امام هشتم است.

با تمام ظرفیت پای کار آمدیم
سازمان زیباسازی برای برگزاری جشن امام رضایی‌ها با تمام ظرفیت‌اش پای کار آمد. از تامین پشتیبانی و کلیه برنامه‌های جشن مثل موکب‌ها، استیج، نورافشانی، نورپردازی میدان و هر آنچه طبق وظیفه سازمان زیباسازی و همچنین طبق توانایی فردی قادر به انجامش هستیم به عاشقان امام رضا تقدیم شد. صیادی در این رابطه گفت: همانطور که آقای توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به‌عنوان متولی اصلی این موضوع، بخش بزرگی از کار را با دلبستگی و علاقه شخصی خود به امام رضا(ع) پیگیری کرده است. در مورد بیشتر دست‌اندرکاران جشن بزرگ امام رضایی‌ها مسئله به همین صورت است و آنها با علاقه‌ای که به امام رضا(ع) دارند در این میدان کار کرده‌اند. در حقیقت مسئولیتی که من و همکارانم در مجموعه شهرداری تهران داریم در مرتبه بعدی قرار می‌گرفت و این ظرفیت بزرگ با عشق به امام رضا(ع) پای کار آمده است. صیادی ادامه داد: همچنین نماهنگی برای جشن امام رضایی‌ها تولید شد. آقای فرزندی تهیه‌کننده این کار بود و اثر در مجموعه عقیق تولید شد. دو نفر از مداحان شناخته شده کشور آقایان هلالی و پویانفر این کار را خواندند. از لحظاتی که این کارمنتشر شد با استقبال چشمگیری روبه‌رو شد. یکی از نقاط اصلی پویش همین سرود بود که توسط تمامی اقشار مورد استقبال قرار گرفت. رضا صیادی با تأکید بر ظرفیت معنوی و پر برکت امام هشتم شیعیان گفت: عشق به امام رضا پازلی به وسعت ایران دارد. ما در میدان خراسان نقطه کوچکی از آن پازل بودیم. این عشق باعث می‌شود شهر‌های کشوردر دهه کرامت بوی امام رضا بگیرد. اسم امام رضا که وسط باشد، عشق و علاقه قبل ازسمت و مسئولیت به میدان می‌آید. ما هم عاشق امام رضا(ع) هستیم و سعی کردیم با تمام ظرفیت خود برای جشن امام رضایی‌ها کار کنیم. ان‌شاءالله که امام رضا از ما قبول کند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید