• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 17 خرداد 1402
کد مطلب : 193742
+
-

نقل قول

توزیع مکمل‌های غذایی ویژه زنان باردار در مناطق محروم
حمیدرضا علیان‌زادگان/مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد

ستاد اجرایی فرمان امام(ره)مکمل‌های غذایی ویژه را در میان مادران و زنان باردار مناطق محروم توزیع می‌کند و براساس طرح مشترک بنیاد ۱۵ خرداد و گروه دارویی برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت بهداشت وزارت بهداشت، مکمل‌های تغذیه‌ای ویژه میان زنان و مادران باردار در استان‌های محروم و کم‌برخوردار کشور توزیع می‌شود.

کاهش پرداختی افراد در طرح پزشکی خانواده
دکتر حسین فرشیدی/معاون بهداشت وزارت بهداشت

پزشکی خانواده برنامه‌ای است که وزارت بهداشت با مشارکت همه معاونت‌ها درگیر آن هستند. در برنامه پزشکی خانواده قطعا افرادی که از این طریق ارجاع داده شوند و به بیمارستان‌ها معرفی شوند، درصد پرداختی‌شان برای بستری کمتر خواهد بود.

تکنولوژی فاصله بین ایده تا عمل را کوتاه می‌کند
صفرعلی یازرلو/ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس

 برای مقابله با تهدیدات سایبری، افراد و سازمان‌ها باید از روند و روش‌های حملات آگاه باشند. برنامه‌های آموزشی و آگاهی بخشی درباره تهدیدات سایبری بسیار حائز اهمیت است. باید همگام با تغییرات فناورانه، رو به جلو حرکت کنیم.نسل چهارم و انقلاب‌های صنعتی بعدی به‌دست فناوری اتفاق خواهد افتاد.

توزیع 100میلیارد تومان بابت تجهیزات توانبخشی بین استان‌ها
رامین رضایی/سرپرست دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور

هرچند هنوز اعتبارات تجهیزات توانبخشی اعلام نشده اما فعلا ۱۰۰ میلیارد تومان بابت این تجهیزات بین استان‌ها توزیع شده است. فعلا تا اعلام مبلغ اعتبارات، ضروریات تجهیزات توانبخشی مانند ویلچر و واکر نسبت به جمعیت هدف، تامین می‌شود. در این زمینه کمبودهایی داریم اما به این مفهوم نیست که مددجوی بهزیستی بی‌نصیب بماند.
 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :